Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chcę kupić tani i w miarę dobry migomat

04 Gru 2011 13:41 20721 12
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich użytkowników elektrody. Jestem uczniem drugiej klasy technikum mechanicznego i szukam migomatu za około 1000 zł który nadawał by się do spawania blach oraz do rur takich jak np. w ramie motocykla. Oczekuję na poradę co kupić.
  • TermopastyTermopasty
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 14  
    Jeżeli ma być nowa, to rozważ spawarkę DEDRA DESMi180, co prawda trzeba dać ok. 1300 zł (w sieci) i jest chińska, ale opinie nt Dedry są coraz pochlebniejsze, jest serwis itp. Od paru lat mam MMA Dedry i jestem zadowolony (używam jej typowo amatorsko). Jest też sporo opinii o tej firmie na tym forum, poczytaj.
    Możesz też próbować kupić używaną, ale musisz trochę popolować i dokładnie sprawdzić przy zakupie. Jak dobrze trafisz, to kupisz solidny sprzęt i będziesz b. zadowolony.
  • Poziom 13  
    Do czego chcesz używać tej spawarki konkretnie przyjacielu?. Czy na pewno to ma być MIG/MAG? Może lepiej TIG/MMA? Szkoda pieniędzy jeżeli masz tą spawarkę "dla zabawy" trzymać w pokoju.
  • Poziom 13  
    Jedyne firmy jakie polecam to. Lorch. Lincoln Electric/Bester. Kempi.
    Za tą kwotę spawarka będzie mała. Malutkie spawarki nie nadają się do długiego, ciągłego spawania dużym amperażem. Po prostu się gotują. Dla Twoich zastosowań w zupełności wystarczy mała spawarka bez chłodzenia pistoletu. Do zastosowań profesjonalnych nic nowego za 1000 złotych się nie znajdzie. Jedyne co mógłbym poradzić to kupno używanej spawarki jednej z marek, którą poleciłem. Każdy model jest dobry. Niestety szczerze wątpie, że znajdzie się jakąś za 1000 złotych. Pozdrawiam i życzę szczęścia w poszukiwaniach!.
  • Poziom 21  
    clipper7 napisał:
    Jeżeli ma być nowa, to rozważ spawarkę DEDRA DESMi180