W wyniku stałego monitoringu kontroli jakości produktów Toshiba zidentyfikowano drobną niedogodność, która może wystąpić w podanych niżej modelach. W pewnych specyficznych warunkach pracy może zostać stwierdzony poniższy symptom:
w sytuacji ciągłej pracy OTV w trybie HDMI z wybranymi urządzeniami zewnętrznymi, może wystąpić zjawisko nagłego zaniku lub zniekształcenia (efekt echa) dźwięku.
Występowanie zjawiska ma charakter losowy. Zmiana źródła sygnału lub wyłączenie i włączenie OTV, chwilowo eliminuje słyszalne zniekształcenia.
Film prezentujący problem znajduje się w załączniku.
Lista modeli, których potencjalnie dotyczy ww. problem:
32AV623D 32AV625D 32AV633D 32AV635D 32AV636D
37AV623D 37AV625D 37AV633D 37AV635D 37AV636D
42AV623D 42AV625D 42AV633D 42AV635D 42AV636D
32LV665D 32LV675D 32LV685D
40LV665D 40LV675D 40LV685D
32RV623D 32RV625D 32RV626D 32AV633D 32AV635D 32AV636D 32RV665D 32RV685D
37RV623D 37RV625D 37RV626D 37AV633D 37AV635D 37AV636D 37RV665D 37RV685D
42RV623D 42RV625D 42RV626D 42AV633D 42AV635D 42AV636D 42RV665D 42RV685D
46SV675D 46SV685D
55SV675D 55SV685D
32XV622D 32XV625D 32XV632D 32XV635D 32XV636D
37XV622D 37XV625D 37XV632D 37AV635D 37XV636D
42XV622D 42XV625D 42XV632D 42XV635D 42XV636D
46XV622D 46XV625D 46XV632D 46XV635D 46XV636D
37ZV625D 37ZV635D
42ZV625D 42ZV635D
47ZV625D 47ZV635D
55ZV625D 55ZV635D
Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
1. Samodzielna aktualizacja oprogramowania, które jest dostępne na stronie www producenta:
http://www.toshiba-om.net/firmware.php
2. W przypadku gdy nie uda się samodzielna aktualizacja oprogramowania (tak jak w moim przypadku), a posiadamy dowód zakupu to należy skontaktować się z najbliższym serwisem Toshiba.
Co do serwisów to bywa różnie, ja zgłosiłem reklamację do Serwisu Centralnego Toshiba:
Nowa Technika
03-741 Warszawa
ul. Białostocka 5
telefon / fax 22 618-61-13
telefon / fax 22 371-02-04
e-mail: pracownia.crt(malpa)ntserwis.pl
www.ntserwis.pl
W e-amil'u opisałem, na czym polega problem oraz załączyłem zdjęcie z numerem seryjnym TV, zdjęcie paragonu i krótki film pokazujący, na czym polega problem. Po kilku dniach od zgłoszenia przyjechał do mnie kurier odebrał ode mnie paczkę z telewizorem. Oczywiście należy pamiętać o zapakowaniu TV w oryginalne pudełko oraz załączyć dowód zakupu. Jedyne, czego nie posiadałem to karta gwarancyjna (gdzieś zginęła podczas przeprowadzki), ale serwis centralny pomógł mi uzyskać kopię. W ciągu tygodnia TV do mnie wrócił. Zostało zaktualizowane oprogramowanie i wymieniona elektronika. Problem z dźwiękiem zniknął.
Źródło:
http://pl.consumer.toshiba.eu/pl/articles/standard/informacje_o_produktach
w sytuacji ciągłej pracy OTV w trybie HDMI z wybranymi urządzeniami zewnętrznymi, może wystąpić zjawisko nagłego zaniku lub zniekształcenia (efekt echa) dźwięku.
Występowanie zjawiska ma charakter losowy. Zmiana źródła sygnału lub wyłączenie i włączenie OTV, chwilowo eliminuje słyszalne zniekształcenia.
Film prezentujący problem znajduje się w załączniku.
Lista modeli, których potencjalnie dotyczy ww. problem:
32AV623D 32AV625D 32AV633D 32AV635D 32AV636D
37AV623D 37AV625D 37AV633D 37AV635D 37AV636D
42AV623D 42AV625D 42AV633D 42AV635D 42AV636D
32LV665D 32LV675D 32LV685D
40LV665D 40LV675D 40LV685D
32RV623D 32RV625D 32RV626D 32AV633D 32AV635D 32AV636D 32RV665D 32RV685D
37RV623D 37RV625D 37RV626D 37AV633D 37AV635D 37AV636D 37RV665D 37RV685D
42RV623D 42RV625D 42RV626D 42AV633D 42AV635D 42AV636D 42RV665D 42RV685D
46SV675D 46SV685D
55SV675D 55SV685D
32XV622D 32XV625D 32XV632D 32XV635D 32XV636D
37XV622D 37XV625D 37XV632D 37AV635D 37XV636D
42XV622D 42XV625D 42XV632D 42XV635D 42XV636D
46XV622D 46XV625D 46XV632D 46XV635D 46XV636D
37ZV625D 37ZV635D
42ZV625D 42ZV635D
47ZV625D 47ZV635D
55ZV625D 55ZV635D
Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
1. Samodzielna aktualizacja oprogramowania, które jest dostępne na stronie www producenta:
http://www.toshiba-om.net/firmware.php
2. W przypadku gdy nie uda się samodzielna aktualizacja oprogramowania (tak jak w moim przypadku), a posiadamy dowód zakupu to należy skontaktować się z najbliższym serwisem Toshiba.
Co do serwisów to bywa różnie, ja zgłosiłem reklamację do Serwisu Centralnego Toshiba:
Nowa Technika
03-741 Warszawa
ul. Białostocka 5
telefon / fax 22 618-61-13
telefon / fax 22 371-02-04
e-mail: pracownia.crt(malpa)ntserwis.pl
www.ntserwis.pl
W e-amil'u opisałem, na czym polega problem oraz załączyłem zdjęcie z numerem seryjnym TV, zdjęcie paragonu i krótki film pokazujący, na czym polega problem. Po kilku dniach od zgłoszenia przyjechał do mnie kurier odebrał ode mnie paczkę z telewizorem. Oczywiście należy pamiętać o zapakowaniu TV w oryginalne pudełko oraz załączyć dowód zakupu. Jedyne, czego nie posiadałem to karta gwarancyjna (gdzieś zginęła podczas przeprowadzki), ale serwis centralny pomógł mi uzyskać kopię. W ciągu tygodnia TV do mnie wrócił. Zostało zaktualizowane oprogramowanie i wymieniona elektronika. Problem z dźwiękiem zniknął.
Źródło:
http://pl.consumer.toshiba.eu/pl/articles/standard/informacje_o_produktach