Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zestaw do domu 2500 pod TV, DVD i czasem CD

budziko123 05 Dec 2011 00:19 1145 3
Renex
    budziko123
    Level 2  
    Witam.

Nie znam się na sprzęcie. Postanowiliśmy coś dokupić sobie z żoną do słuchania muzyki.
    Pokój mamy 24m2.
    Sprzęt ma być podłączony do odtwarzacza dvd, telewizora i służyć jako lepsze nagłośnienie przy jakimś filmie. Czasem do odtworzenia płyty z muzyką. Słuchamy głównie rocka ale jak nawinie się jakaś fajna płyta to czemu nie. Jedno jest pewne - sprzęt nie zazna nigdy discopolo.
    Raczej nigdy nie będziemy korzystać z możliwości kina domowego, wystarczy system 2 głośników (może subwoofer z czasem)
    Upatrzyłem sobie Denona 1311 jako amplituner (lecz czy potrzebny mi wzmacniacz typu 5.1?) Kolejną opcją już stereo jest Yamaha rs300. Więcej - nie znalazłem. Nie wiem jak podzielić kasę amplituner/głosniki.
    Co do głośników to nie mam pojęcia co wybrać, jest tego tyle, że nawet nie wiem od czego zacząć. Z racji szerokiego zestawu meblowego nie możemy pozwolić sobie na głośniki podłogowe, szukam zatem mniejszych abym mógł postawić je na regale.

Co byście polecili jako amplituner?
    Temat głośniki - tu licze na wasze wsparcie.

Budżet do 2500pln
  • Renex
  • Renex
    budziko123
    Level 2  
    Z tematem się zaznajomiłem. Stawiam na tą Yamahę RS300 jako amplituner stereo.
    Teraz coś o głosnikach mi pomóżcie. Mam na to 1300 zł na 2 szt.
    Niestety kolumny muszą być małe bo będą stały na regale koło tv. Czy to dużo ograniczenie vs duzych podłogowych? Oczywiście wybiorę się przed zakupem posłuchać jak grają, jednak wolę mieć jakieś typy a nie słuchać sprzedawcy który może chcieć mi wcisnąć to co mu zalega. Dlatego ten mój post.
    benek161
    Level 21  
    Quote:
    Niestety kolumny muszą być małe bo będą stały na regale koło tv.