Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2001 dymi na biało, gryzący dym

07 Gru 2011 23:12 12358 10
  • Poziom 18  
    Samochód znajomego jak w temacie. Latem jest w miarę ok.
    Jak na dworze robi się zimno samochód nie potrafi się zagrzać. Póki nie złapie temperatury dymi na biało, spaliny śmierdzą okrutnie aż gryzie w oczy, silnik chodzi troszkę nierówno. Bardzo trudno rozgrzać silnik i bardzo łatwo traci temperaturę np przy jeździe z małym obciążeniem. Jak przegazować silnik na postoju puki nie dojdzie do pełnej temperatury to generuje chmurę dymu (białego gryzącego dymu).
    Jak silnik się zagrzeje to nie dymi.
    Silnik pali dużo, może choćby dlatego ze pracuje niedogrzany.
    Termostat wymieniony dwa razy, sterownik silnika nie wskazuje błędów, wydaje się ze nie ma jakiejś znacznej utraty mocy ale nie można tego wykluczyć gdyż auto ma taki problem od początku (tak było kupione spory czas temu).
    Gdzie szukać uszkodzenia?
  • Poziom 18  
    Jest inny zapach niż zapach nafty pojawiający się przy lejących wtryskach - dym mocno gryzie w oczy.
    Czytałem ze od przesuniętego zapłonu dzieją się podobne rzeczy.
    Jak jest z rozgrzewaniem się silnika gdy wtryski leją??
  • Poziom 11  
    Podjedź na diagnostyke niech ci spróbują ustawic wtryski ale chyba trzeba wymienic
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    W google wpisz "pompa Zexel".
  • Poziom 18  
    ostatnio trafiłem właśnie na innym forum na opinię że w tym aucie jest dużo fajnych żywotnych rozwiązań i trefna pompa.
    Dzięki
    słyszałem jeszcze że czasem pompa ma tendencje do zapowietrzania sie.. tzn ciągnięcia powietrza przez któreś uszczelnienie
  • Poziom 19  
    1robert
    Możesz podać adres tego forum o Pajero 3.2 ?
  • Poziom 18  
    teraz nie wiem ale wpisz pajero owners club albo poczytaj forum cdif2
  • Poziom 1  
    Witam.

    Walczyłem z podobną usterką 2 miesiące. Obecnie uleczony.

    Kody błędów 26 i 52. tzn - elektrozawór TPS oraz czujnik rozrządu.
  • Poziom 1  
    moto_max moto_max co zrobiles?? bo ja mam te same błedy i nie wiem co robic rece opadaja normalnie:(((
  • Poziom 18  
    Jako że ja nie mam już nic do dodania w temacie zamykam temat