Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka ARDO FDP 23-2 - raz działa, raz nie działa...

10 Gru 2011 07:10 8008 13
  • Poziom 8  
    witam

To mój pierwszy post na tym zacnym forum, więc z góry proszę o wyrozumiałość i, rzecz jasna, o pomoc.

Spróbuje przedstawić problem jak najbardziej szczegółowo, choć jestem zdecydowanie laikiem.
    Moja lodówka ARDO FDP 23-2 ma jakieś 10 lat i przez ten czas praktycznie chodzi 24h na dobę. Była kilka razy rozmrażana, ale z reguły trwało to jakąś godzinę 2 i to by było na tyle. Teraz najciekawsze: do czwartkowej nocy (9 grudnia) nie było z nią praktycznie żadnych problemów. Zero napraw, temperatura jak najbardziej akceptowalna (nie mierzyłem, ale większych zastrzeżeń nie miałem), a muszę dodać, że pusta na ogół nie była ani część chłodnicza, ani zamrażarka, a nieraz zdarzało się, że obie części były wręcz przepełniona (i nawet zbytnio nie hałasowała) Po jakimś czasie - nie pamiętam dokładnie kiedy, ale to przynajmniej kilka lat musiało minąć o pierwszego załączenia pojawiły się delikatne i chyba płytkie poziome, wąskie pęknięcia w zamrażarce i na tylnej ściance. Przybywały z czasem, na przestrzeni tych 10 lat, ale nie zauważyłem, żeby to w jaiś znaczący sposób upośledziło pracę lodówki.