Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Superb bład swiece zarowe

10 Gru 2011 09:35 3132 8
  • Poziom 9  
    witam mam taki problem

    Po podpieciu Vaga wyskuje mi bład ze ,, Komputer sterujący swiec zarowych probblem z komunikacja

    co moze bc przyczyna tej usterki czy przekażnik ? od swiec ?

    autao jest z 2004 1.9tdi 130km

    za wszelka pomoc bede wdzieczny

    ewentualnie w krakoiwe moze jakis dobry elktronik da rade
  • Poziom 39  
    Z Vaga taki błąd? Podaj numer tego błędu.
  • Poziom 12  
    Sprawdź świece żarowe.
  • Poziom 9  
    witam ponownie

    taki jest dokładnie błąd z Vscana czyli vaga 17068, P0684 Komputer sterujący świec żarowych błąd w komunikacji -j271

    Mam jeszcze ddwa takie błędy :

    19586, P03130 Recyrkulacja spalin przekroczona wartosc graniczna

    kolejny bład odczytany z modułu komfortu 01336

    jeśli jest jakiś dobry znawca tych błędów będę wdzięczny
  • Poziom 12  
    P3130 Wyczyść zawór EGR powinno pomóc

    01336 - szyny danych dla systemu Comfort
    01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Uszkodzony
    Możliwe przyczyny

    CAN-Bus wadliwych danych
    Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania
    Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony

    Możliwe rozwiązania

    Sprawdź CAN-Gateway Coding
    Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
    Sprawdź Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania


    01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Single-Wire Operation
    Ewentualne objawy

    Komfort Bus danych pracujących w trybie pojedynczego przewodu

    Możliwe przyczyny

    Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania
    Moduł sterowania w CAN Data Bus Comfort uszkodzony

    Możliwe rozwiązania

    Sprawdź pomiarowe Bloki Wartość (MVB)
    Sprawdź Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania

    Uwagi specjalne
    System Comfort, sprawdzić moduł sterowania Comfort i modułów sterowania drzwi.
    Okablowanie / złącza z / do sterowania drzwi Moduły uszkodzony
    Moduły sterowania drzwi uszkodzony
    Moduły sterowania Comfort zalany / uszkodzony
  • Poziom 9  
    witaj ..

    dziękuje za odpowiedz zawór egr czyściłem i jeszcze jedna mam zasepleniona rurkę dochodząca do egr założona zaślepka czy to ma jakieś znacznie i czy przez to te błędy wychodzą ?>


    a co radzisz kolego na temat tego błedu ze wiecami żarowymi jak mogę go usunąć?
  • Poziom 12  
    Domyślam się,że masz silnik na pompo wtryskach.
    Jeżeli masz zaślepkę na EGR to ona może być przyczyną błędu.
    Tak na wszelki wypadek sprawdz świece,od tego proponuję zacząć
  • Poziom 9  
    mot_cez napisał:
    Domyślam się,że masz silnik na pompo wtryskach.
    Jeżeli masz zaślepkę na EGR to ona może być przyczyną błędu.
    Tak na wszelki wypadek sprawdz świece,od tego proponuję zacząć



    witaj Kolego


    dziękuje za odpowiedz

    Tak silnik mam na pompo wtryskach i druga kwestia zauważyłem ze sterownik jest zmieniony cały komputer jest wsadzony od ARL 150kM a silnik w oryginale to 130

    jakie znaczenie m a ta Zaślepka względem mocy i spalania samochodu

    jak mogę sprawdzić świecę ?

    a na zimnym auto mi pali do strzała ale jest taki moment ze pzre klika sekund nierówno pracuje jak faktycznie nie palił równocześnie
  • Poziom 12  
    Myślę,że komputer różni się tylko mapą,wiec nie powinno być problemu.
    Natomiast zaślepka zaburza pracę a w tych silnikach praca EGR jest widoczna przez system.
    Świece można łatwo sprawdzić.
    Odłącz wszystkie przewody od świec.
    Wykorzystaj żarówkę od reflektora przedniego 55Wat.
    Podłącz do niej dwa przewody.
    Jeden z przewodów podepnij do + akumulatora ,natomiast drugi dotknij do świecy do tego miejsca gdzie był podłączony przewód.
    Jak żarówka zaświeci się pełnym światłem to znaczy,że świeca jest sprawna

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Jeszcze jedno pytanie jaki przebieg ma silnik?

    Dodano po 12 [minuty]:

    Jeżeli masz jakieś 200 tyś km warto zajrzeć w szklanki popychaczy.
    Bardzo często przy tym przebiegu potrafią być mocno podcięte przez krzywki wałka.
    A co za tym idzie nie do końca otwierają się zawory,szczególnie wydechowe.
    W skrajnych przypadkach potrafi zrobić się w nich dziura co skutkuje charakterystycznym
    dźwiękiem wydobywającym się z układu ssącego. Mocne dudnienie,to spaliny cofają się bo zawór ssący nie otwiera się do końca i spaliny wylatują zaworem ssącym.
    Masz wtedy utratę mocy,a co za tym idzie wzrost spalania.