Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b6 1.9tdi 105km nie palil na zimnym, nie pali na cieplym

kabe1313 10 Gru 2011 16:23 4803 5
  • #1 10 Gru 2011 16:23
    kabe1313
    Poziom 9  

    Witam!

    Passat b6 2007 rok 1.9tdi PPD BJX (chyba), samochód z oryginalnym przebiegiem 180tys. wszystko było dobrze problemy zaczęły się jakieś 4tys km temu, sporadycznie nie chciał odpalić po krótkiej jeździe oraz dłuższym postoju ok 4godz było trzeba kręcić po 10razy po odpaleniu telepał chwile, pierwsze co to gumki na wtryskach, regulacja wtryskiwaczy (luz zderzeniowy) oraz czyszczenie egr przy okazji, problem zniknął, teraz samochód nie chce odpalać na ciepłym trzeba kręcić 3-4razy w końcu zapali, dosłownie 15min postoju, auto ma program, również
    z podniesioną dawka rozruchową. wtryski chodzą bardzo ładnie, do max 0,80 podchodzą ale tylko chwilowo a tak miedzy 0,20-0,45, świece żarowe nowe wszystkie cztery oryginalne ponieważ na drugim cylindrze był układ rozwarty, padła. podpowiecie koledzy co tam można by zrobić, rozmyślam nad pompą tandemową, błędów vas brak temperatury na wskaźniku ok. 80 a w vasie 76 wiec chyba ok.

  • #3 10 Gru 2011 23:05
    kabe1313
    Poziom 9  

    nie szukac dalej? bo jak bede mierzyl cisnienie pewnie pokaze ok? zacina sie? ile powinna miec 3bar?

  • #4 11 Gru 2011 15:56
    JANUARY111
    Poziom 13  

    3 bary to nie wiem czy by węże nie pospadały , u mnie jak mierzyłem było 0,6 bara na dwóch rożnych pompach i auto odpala od tyka ,pomiar był robiony przed filtrem paliwa, przy nowej pompie podobno ok 1 bara

  • #5 11 Gru 2011 21:03
    kabe1313
    Poziom 9  

    kolego podajesz dane rozniace sie prawie ok polowe wiec powinno byc 0,6bar przed filtrem czy 1bar? webne trojnik i manometr i bede jezdzil....

  • #6 12 Gru 2011 18:46
    JANUARY111
    Poziom 13  

    Nie wiem jakie powinno być ale niektórzy piszą ze pompka jest na 1 bar, ja napisałem to co mnie pokazuje i mierzyłem na dwóch pompkach i wartości były te same ,ciśnienie mierzyłem bezpośrednio przed filtrem na zgaszonym silniku a nie z trójnikiem jeżeli zastosujesz trójnik i zapalisz silnik to ciśnienie będzie spadać wprosproporcjonalnie do wysokości obrotów,Odepnij węza od filtra i wepnij w to miejsce manometr i padaj napięcie bezpośrednio na pompkę ,odczytaj pomiar ,odłącz zasilanie i obserwuj zegar paliwo nie powinno się cofnąć Natomiast na pompie tandemowej u mnie na wolnych obrotach pokazuje 4 bary .

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME