Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Netbook Samsung n130 i Windows 7 32 bit czy zadziała?

10 Gru 2011 19:26 4799 18
  • Poziom 12  
    Witam
    W sprawie instalowanie systemu jestem kompletnym laikiem i dlatego zwracam się z prośbą do Was drodzy forumowicze :)
    Zamierzam postawić na swoim netbooku ww system windows 7 32bit.Czy jest taka możliwość czy ten maluch poradzi sb z takim systemem? I czy będzie się na nim w miarę komfortowo pracować.Netbooka używam praktycznie jako komputer stacjonarny z systemem windows xp profesional często podpinam pod niego monitor 17cali klawiaturkę i myszkę bezprzewodową korzystam do mixowania muzyki obróbki zdjęć i wgrywania softów w telefonach.Ale xp już troszkę się postarzał i chciałbym go zmienić.Pytam o wersję 32bitową ponieważ na stronie samsunga pod taki system są sterowniki.Nie chcę wersji Starter bo podobno jest bardzo okrojona.Wiem że system trzeba bootować na pendrive i w biosie przestawić na pena żeby sie jako pierwszy bootował czy coś takiego.Instalację systemu zlecę kuzynowi...
    Proszę o pomoc i liczę że ktoś mi pomoże.Za wszystkie sugestie z góry dziękuję i pozdrawiam djnatan :)
    Nie wiedziałem w jakim dziale dlatego jeśli źle trafiłem to proszę moderatora o przeniesienie.
  • Poziom 43  
    Model CPU i ilość ram na tym netbooku? Jeżeli win xp chodzi bez problemu, to 7 też jakoś ujdzie.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Prawdopodobnie jest to Atom N270 + 1GB RAM. Jeśli tak, to ja bym został przy XP...
  • Poziom 43  
    Jeżeli 1gb, to faktycznie nie ma sensu.
    Jakiś konkretny powód przejścia na win7? Jeżeli chodzi o wygląd, to można z xp zrobić cudo.
  • Poziom 12  
    Witam tak jak kolega wyżej pisze wszystko fabryka ale ram zmienić to nie jest problem załadować 2gb.I co panowie myślicie?
  • Poziom 43