Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telefon do VOIP neostrady

11 Gru 2011 16:38 6459 3
  • Poziom 9  
    Witam,
    mam wykupiony plan voip w neostradzie, mam również livebox'a ZTE. Rozumiem, że aby telefon działał muszę kupić jakikolwiek aparat z funkcją VOIP. Zdziwienie następuje przy przeglądaniu bezprzewodowych telefonów VOIP, jest ich strasznie mało i zacząłem się zastanawiać czy właśnie taki mam kupić.

    Może być np Siemens A580IP, podłączam jego bazę do livebox'a, słuchawkę z podstawką umieszczam w odległośći powiedzmy 5-10m i wszystko będzie działać? Czy dobrze to rozumiem?

    Pozdrawiam.
  • Poziom 27  
    Do LB ZTE podłączasz dowolny aparat telefoniczny do dedykowanego wyjścia VOIP szerokie gniazdo wygląda jak RJ45.Link
  • Poziom 1  
    A ja mam nieco odwrotny problem, router ZTE (Livebox 2) działa zdecydowanie gorzej niż mój poprzedni Cerberus, ciągle gubi synchronizację. Zasatanawiam się nad aparatem VOIP, który działałby po podłączeniu do gniazda RJ-45 w usłudze VOIP TP SA, którą wykupiłem.
    Czy cytowany przez kolegę Gigaset "pójdzie" w planie VOIP TP na innym routerze niż Livebox?
  • Poziom 17  
    Problem w tym, że dane logowania do usługi VoIP dla TP nie są dostępne publicznie.

    Są dwa wyjścia:
    -> dowiedzieć się tych danych od TP (niemożliwe, infolinia sama nie wie, o co biega),
    -> zrewersować protokół autoryzacji VoIP użyty w Liveboksie (pasowałoby użyć sniffera ADSL, ew. zdezasemblować firmware lub wydobyć te dane z LB Sagema, który prawdopodobnie ma je gdzieś w terminalu; tu przydałaby się grupka zapaleńców, którzy potrafiliby i mieliby czas na zrobienie czegoś takiego).

    Tak czy inaczej, na dzień dzisiejszy trzeba znaleźć jakiś sposób, jak to rozpracować. Mi się to w sumie też przyda, nawet jest o tym temat.