Jakiej śruby regulacyjnej Ty szukasz? To nie osobówka.
Masz na wale korbowym ruchome koło rozrządu i zgrywasz ustawienie ze znakami
na kole zębatym wałka rozrządu. Koniec zabawy.
Ze wszystkich śrub "regalacujnych" to masz tylko bolec ustalający w wale korbowym,
by nie pomylić się przy składaniu napędu rozrządu i koła zamachowego.
Zle ujołem w czym jest problem, chodzi mi o regulacje zaworów, czyli o śrube przeciwkontrójącom pod pokrywą zaworów. Brakuje juz regulacji, na zaworach ssących na cylindrach 1,2,3. wydechowe śą wporządku...
Ściągaj klawiaturę i mierz wysokość trzonków zaworowych nad powierzchnią głowicy.
Każdy zawór ma wystawać na tę samą wysokość.
Nie podałeś w którą stronę brakuje regulacji. Jeśli śruby się schowały w dźwignie i brak miejsca na kontrę to masz problem ze szklankami popychaczy i wałem rozrządu.
Jak doszły do gniazda laski to z głowicą.
Problem rozwiązany, powodem nadmiernego luzu są panewki w klawiaturach które sie wytarły.
Potrzebował bym jeszcze momenty dokręcania głowic i klawiatur.