Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi100 c3 2,3 Benzyna trudności z odpalaniem i wiele innych

12 Gru 2011 19:43 1971 9
  • Poziom 8  
    Witam.

    Dołączyłem do tego forum niemal przed chwilą gdyż nęka mnie problem związany z moim audi. Jest to audi 100 c3 2,3 Benzyna+ Gaz z 89r składak. Otrzymała "nowy" silnik(podobno od audi 90 Quatro, Głowica i podzespoły pozostały) jakieś 4 lata temu i nie była od tamtego czasu jeżdżona już wtedy miała problemy z odpalaniem. Otóż mój problem wygląda tak:
    Audi przy zimnym silniku po przekręceniu kluczyka załapuje dosłownie na 2 sekundy po czym traci dech i trzeba ją naprawdę sporo męczyć aby odpaliła. Przy ciepłym silniku autko tez ma duże problemy z odpaleniem jak nie większe. Nie mam zielonego pojęcia co możne być nie tak. Poza tym jest czuć w oleju bęzyne z nie wiadomych mi przyczyn. Dziś wymieniłem olej na nowy i chciałbym zaradzić coś z tym odpalaniem. Może ten zapach benzyny w oleju wynika z braku przepalania? A problemy z odpaleniem to wtryski ? Pompa?
    Dodam jeszcze ze u "mechanika" u którego było autko pominięto kilka czujników jest parę wiszących kabli mogę zrobić foto dla jaśniejszego obrazu całej sytuacji czujników.
    Mam nadzieję ze znajdę pomoc :D Gdyż dość mam jeżdżenia dewoo
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 18  
    To masz odpowiedź. Wiszące kable, brakujące czujniki.
    Zapewne spalanie benzyny jest liczone w hektolitrach skoro czuć benzynę w oleju, ciężko zapala. Moim zdaniem zalewa świece zbyt dużą dawką.
    Pewnie jeszcze auto nie ma mocy i dymi na czarno.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 8  
    Jak odpali raczej w tych warunkach jakich mamy teraz nie mogę zaobserwować kolor spalin ale nie zauważyłem "czarnych" wyziewów z tłumika...
    Co do tych kabli jest ich kilka dziś zauważyłem 2 nie podłączone czujniki obok siebie tuż nad miską olejową były dość blisko siebie.
    Mam tez problem który wyskoczył mi jakieś 2h temu gdy podłączyłem te " dwa czujniki " obok wisialy owe kable :) nie wiem czy to jest tym spowodowane ale gdy włączę swiatła pozycje/drogowe/mijania nie podświetla mi zegarów oraz znika prąd z ekranu klimatyzacji.

    Co do mocy nie zauważyłem jakoś braku mocy.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    W Lublinie i na tym forum jest dobry specjalista od elektroniki i silników o nicku MILEJOW.
    Zaciąg do niego tą hybrydę , bo jak zaczniesz podłączać "wiszące kabelki" , to pewnikiem odwiedzą Cię sikawkowi!
  • Poziom 8  
    Z pewnością skontaktuje się z tym Panem. Dziś wykręciłem świecę aby sprawdzić czy ktoras nie jest mokra lub cos w tym stylu. Wszystkie były okopcone na mocno czarno, iskra jest jak zalałem kielicha w pierwszy cylinder zakręciła załapała ale za mało jej było chyba i znów nic z tego.

    Pomyślałem ze może jest coś nie tak z czujnikiem położenia wału ?
  • Poziom 42  
    Być możliwe ,ze dobrze się domyślasz.Może być pompa paliwa , reg.ciśnienia , alarm lub immo albo wiele jeszcze innych rzeczy.
    Tak między nami - benzyna piszemy przez N , popraw temat.
  • Poziom 8  
    a racja dzięki już poprawione :) chciałbym zacieśnić krąg poszukiwań danej usterki bo jednak trochę to kosztowne wymieniać pół samochodu ..
  • Poziom 8  
    Dziś odpaliłem audi na zaciąg. Odpaliło po około 1 metrze, chciałem ją przepalić trochę pochodziła pogazowałem. Miałem pilną sprawe pojechałem do miasta na jakieś 40min po przyjeździe brat mówił ze audi "kipiało". Płyn chłodniczy się gotował o ile to płyn a nie woda z płynem. Objawy takie jak :
    nie równa praca i duża temperatura. Myślę że coś z zapłonem ? Jakiś czujnik który mógł się zdupczyć ?
  • Poziom 15  
    Siczo napisał:
    Dziś odpaliłem audi na zaciąg. Odpaliło po około 1 metrze, chciałem ją przepalić trochę pochodziła pogazowałem. Miałem pilną sprawe pojechałem do miasta na jakieś 40min po przyjeździe brat mówił ze audi "kipiało". Płyn chłodniczy się gotował o ile to płyn a nie woda z płynem. Objawy takie jak :
    nie równa praca i duża temperatura. Myślę że coś z zapłonem ? Jakiś czujnik który mógł się zdupczyć ?

    Miałem tak kiedyś okazała się uszczelka pod głowicą. Ciężko odpalał bo zbierała się woda w cylindrach. Po za tym pewnego dnia wskazówka temp na max i nie ma ratunku. Najlepiej żeby obejrzał to znawca, problemem może być termostat lub 100 innych awarii.
  • Poziom 8  
    Czytałem wiele tematów na temat audi. Mam podejrzenie na zapłon ? Może być przestawiony? pracuje nie równo grzeje się i ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku.