Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skaczący obraz w laptopie hp

12 Gru 2011 21:23 3230 3
  • Poziom 9  
    Witam,
    od jakiegoś czasu mam dziwny problem, a mianowicie skacze mi obraz w laptopie- hp pavilion dv5 podejże 1040 ep. Wiem, że topic był, ale nie został rozwinięty :(
    (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1970801.html#9403114)
    Jestem zielona w te klocki, więc bardzo proszę pisać jak do debila ;)
    Obraz skacze bez względu na położenie ekranu. Ale nie jest tak cały czas- czasem wytrzyma 5-10 minut bez ruch, a czasem 5 sekund. Oczywiście poruszam ekranem, żeby złapać "dobre położenie", po to, by za te 5 sekund lub 5 min znów obraz zaczął skakać raz bardziej, a raz mniej (czasem skacze tak tylko 5 milimetrów w górę i w dół, a czasem tak, że już nie można nic kliknąć).
    Moja karta to NVIDIA GeForce 9600M GT (tak pokazuje menedżer urządzeń).
    Skakanie to to z reguły najpierw małe poziome "mrówki", a potem obraz przesuwa się bardzo szybko w górę i w dół. Wygląda to mniej więcej tak: http://www.youtube.com/watch?v=oap3nGKurnQ (tylko, że mój lap to nie asus i aż tak źle zachowuje się rzadziej niż tylko małe skakanie).
    Chcę jeszcze tylko napomnieć, że nie mam jakiegoś dodatkowego monitora, który mogłabym podłączyć pod laptopa.

Pozdrawiam i czekam z niecierpliwieniem na odpowiedź
  • Poziom 15  
    Cześć
    Najlepiej było by sprawdzić czy to samo nie dzieje się na zewnętrznym monitorze, ale jeśli go nie masz to trudno :P

Proponuje sprawdzić kabelek łączący matryce z płytą główna czy czasem nie ma wizualnych uszkodzeń czy braku w ciągłości na poszczególnych żyłach
  • Poziom 9  
    dzięki za szybką odpowiedź, ale w takim razie poczekam do świąt, aż odwiedzę rodzinkę i u nich podłączę zew monitor. z dwojga złego wolę poczekać niż samej fizycznie grzebać przy laptopie ;)
  • Poziom 15