Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć pendriv'a gdy nie ma wejścia na USB

Roztentegowywacz94 14 Gru 2011 21:49 4302 5
  • #1 14 Gru 2011 21:49
    Roztentegowywacz94
    Poziom 6  

Witam. Jestem tu nowy i w temacie, którym założyłem zupełnie "ciemny". A więc chodzi mi o to, że zakupiłem kino domowe Panasonic SA-HT535 ze względu na wysoki i mocny bass. Ale nie mam wejścia USB, za to mam wiele innych wejść, np: LPT, bardzo dużo wejść na "czincze". I tu rodzi się pytanie...czy można za pomocą jakiś specjalnych kabelków z wejściami tu podłączyć pendriv'a? Jak już powiedziałem, jestem kompletnie zielony i nic nie wiem na ten temat, więc proszę o podawanie potocznych nazw, w których się na pewno połapię. Z góry dzięki, za każdą rozsądną odpowiedź daję "POMÓGŁ"

0 5
  • #2 14 Gru 2011 22:04
    matis057
    Poziom 33  

Bez wejścia USB nic nie zrobisz.

-1
  • #3 14 Gru 2011 22:05
    epi92
    Poziom 16  

Nie ma takiej możliwości. Przynajmniej nie słyszałem o czymś takim.
    Możesz podłączyć kino domowe do komputera za pomocą kabla mini Jack(3,5) - chinch i z niego puszczać muzykę.
    Pozdrawiam.

-1
  • #4 14 Gru 2011 22:23
    Roztentegowywacz94
    Poziom 6  

To już zrobiłem, mam podpięte dvd do kompa, ale nie grają mi głośniki tylne i centralny, ponieważ na "dżeka" się tego nie da zrobić z tego, co mi wiadomo :/ A jakbym kupił jakiś adapter, albo przejściówkę chociaż i próbował podpiąć pendraka pod kino?

0
  • Pomocny post
    #5 14 Gru 2011 23:01
    Christophorus
    Poziom 41