Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Php + Javascript] Skrypt Odliczania

14 Gru 2011 23:47 1841 7
  • Poziom 7  
    Siemka. Mam problem, ze skryptem odliczania, a mianowicie z częścią javascript. Php rozumiem dość dobrze, jednak gdy patrzę na jave nie mam pojęcia o co chodzi... Kto powie co zrobiłem źle ? W tych sprawach jestem zielony:

Kod: php
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Kod: javascript

Proszę pamiętać o używaniu znaczników syntax. Opcja Listing kodu. Proszę poprawić.- arnoldziq

Poprawione. 1 raz jestem na forum.
  • Poziom 15  
    Opisz co ten skrypt miałby robić bo na razie jest straszny chaos.
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    Ja widzę dwa błędy i jeden warning ;)
    1. Jeżeli robisz po raz pierwszy operację += w linijce:
    , to musisz najpierw zainicjować zmienną result, np. na pusty ciąg "".

2. Chcąc wpleść zmienną z PHP'a do kodu strony, musisz umieścić ją w znacznikach <?php i ?> i wypisać na dokument, czyli fragment:

powinien wyglądać tak:

3. Obiecany warning ;) : Umieściłeś
    Kod: html4strict

poza sekcją <html></html>
  • Poziom 7  
    Jesteś zaj****** :D
    Męczyłem się z tym parę dni, aż postanowiłem napisać tutaj. Dzieki. A jeszcze 1 pytanie jak zrobić, żeby odliczanie szło od tego momentu gdy spełniony jest warunek php:

Kod: php

uda zrobienie tego w znacznikach <?php przed javasciprtem ?
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    PHP jest wykonywany po stronie serwera przed wysłaniem strony do użytkownika, można powiedzieć że "tworzy" stronę w czystym HTMLu, Javascript - jest to kod nijako wysyłany do użytkownika wraz z przetworzoną stroną w formie tekstowej, ale to już pewnie wiesz...
    Oznacza to tyle, że "tworząc" stronę w PHPie, możesz manipulować sekcją z kodem Javascript tak, jakbyś ją pisał w notatniku - wykorzystując PHP'owe echo do wypisania np. jakiegoś fragmentu kodu Javascript.