Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co i jak aby otworzyć firmę do pomiarów elektrycznych

MariuszM89 16 Gru 2011 17:03 26135 102
  • #1 16 Gru 2011 17:03
    MariuszM89
    Poziom 7  

Dzień dobry. Zgłaszam się z zapytaniem co potrzebuję aby otworzyć firmę pomiarów elektrycznych instalacji nisko napięciowych. Posiadam uprawnienia do 1KV + do pomiarów wiem że potrzebuję jeszcze dozór i nie jestem pewny czy też potrzebuję na montaż wykształcenie mam gimnazjalne (kończę 3 klasę LO). Czy ktoś mógł by mi pomóc kto zajmuję się tym zawodowo ( 6 miesięcy pracuję jako pomiarowiec i mam już ogólną wiedzę co i jak) poza tym prosił bym o wzory albo rady jak tworzy się protokoły dla zleceniodawcy.

Prosił bym o przydatne linki i jakieś naświetlenie tego jak wystartować z takową firmą z góry dziękuję

0 29
  • Megger
  • Megger
  • #3 16 Gru 2011 18:01
    MariuszM89
    Poziom 7  

Literówka wkradła się w tekst. Poprawione i prosił bym o konkretne odpowiedzi a nie z góry negowanie mnie. Wiadomo każdy kiedyś był laikiem jak ja jestem teraz ale wszystko jest do nauczenia i ogarnięcia dlatego proszę o rady osób doświadczonych, które coś wniosą w ten temat.

0
  • Megger
  • Pomocny post
    #5 16 Gru 2011 20:39
    zdzisiek1979
    Poziom 36  

Opowiem ci moją historię. W tamtym roku miałem z kolega rozpocząć działalność w zakresie instalacji i pomiarów, ale kolega mnie olał :| zainwestowałem w sprzęt na dzień dobry ustaliliśmy jaki mam kupić by dać swój wkład do ów firmy więc kupiłem mierniki wydałem ogółem na nie kupę kasy i efekt jest tak,i że tylko po sobie mierze instalacje i miałem parę niewielkich zleceń. Sprzęt mi się nie zwrócił przyznam się, że nawet nie miałem ochoty by w tym roku wysłać go na legalizację do sonela bo bym tylko dopłacił do interesu.