Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Resetujący się system, ciągle pojawia się okno z wyborem poprzedniej konfiguracj

17 Gru 2011 22:17 2559 19
  • Poziom 8  
    Zacznijmy może od tego że niestety jak to na wychowanka gier przystało nie znam się aż tak bardzo na kompie xD. Ale mam pewien problem z ciągłym resetowaniem się komputera przy odpalaniu (Komputer stacjonarny). Przedstawię problem po krótce. Włączam komputer, niestety widzę że coś jest nie tak gdyż nie odpala się tak jakby Bios (możecie mnie poprawiać jeśli to nie jest Bios ale ten taki czarny ekran z cyframi i literami w którym mamy pokazane rożne komendy), komputer przechodzi do próby nakłonienia mnie do odpalenia Windowsa normalnie, w poprzedniej konfiguracji i w trybach awaryjnych. Niestety obojętnie co włączę jest tak i tak to samo czyli odpala się ładowanie Windowsa pasek przelatuje wyłącza się i komputer odpala się od nowa i tak w kółko. Komputer w środku jest dokładnie wyczyszczony, płytka z oryginalnym Windowsem XP HE nie chce się wczytać. Proszę o jakieś rady gdyż nie chce mi się płacić jakiemuś gościowi 50zł za to żeby postukał popatrzył coś pogrzebał i se poszedł :D
  • Poziom 40  
    Jak nie chcesz gościa za 50 zł to podaj konfiguracje - łącznie z modelem i mocą zasilacza
  • Poziom 8  
    płyta główna: MSI G31TM P35
    Procesor: Intel Q8300
    Pamięć RAM: Elixir 4GB DDR 2 800MHz
    Karta graficzna: HD 5670 1GB
    Dysk Twardy: Hitachi 500GB
    Zasilacz: Feel 3-500ATX 500W
  • Poziom 25  
    Uruchom linuxa liveCD np. DSL linux.
    Test dysku HD Tune.
  • Poziom 40  
    No to masz już zabójce swego kompa :-(
    Poczytaj o jakości swego zasilacza - bezwzględna wymiana .
  • Poziom 8