Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 124 2,5D ciężko odpala po uszczelnianiu pompy paliwa

18 Gru 2011 01:26 2342 3
  • Poziom 11  
    Witam mam problem. wyciągałem pompę paliwa z mercedesa 2,5 d w celu oddania jej do fachowca, który miał ją uszczelnić. teraz po uszczelnieniu auto ciężko odpala jak jest zimne. jak ciepłe to dużo lepiej, choć trochę trzeba kręcić. punkt na pompie widać , gdy na kole pasowym jest 14 stopni po 0T auto po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach i nie gaśnie. lecz po zgaszeniu ciężko odpala. świece żarowe sprawdzone, żadnych przecieków w układzie paliwa też nie widać. czy jest ktoś kto by mógł pomóc? z góry dziękuje. :)
  • Poziom 20  
    Ustawiałeś zapłon na ''widać znak'' , czy na przyrząd [ew. dorobiony trzpień]? Może gdzieś brak podkładki miedzianej na uszczelnieniu i paliwo schodzi. Zaworek ciśnieniowy na powrocie z pompy założony? Rozumiem , że przed uszczelnieniem było ok.
  • Poziom 11  
    tak tak przed uszczelnieniem wszystko było ok
    wszystkie podkładki miedziane są. ale po zgaszeniu im dłużej się czeka tym ciężej odpala. :):):):)

    Dodano po 23 [minuty]:

    pompę zablokowałem dorobioną blokadą. znak jest na środku. na kole pasowym jest wtedy 15 stopni po OT.
  • Poziom 11  
    witam wszystkich problem został rozwiązany. pożyczyłem oryginalną blokadę od kolegi wyciągnąłem włożyłem jeszcze raz i działa. teraz jest ustawione na 14 stopni. ciszej pracuje. na przyrządzie stroboskopowym pokazało, iż jest 13,5 stopnia lecz regulacje nic nie dały. po wymontowaniu pompy i wstawieniu jej zpowrotem wszystko było ok. :):):):)