Ssący - 0,20-0.30
Wydech - 0,45-0,55
1) Śruby wewnętrzne - 55 plus minus 5 Nm
2) Śruby żewnętrzne - 35 plus minus 5 Nm
3) Wszystkie śruby - 90 plus minus 5 stopni
4) Wszystkie śruby - 90 plus minus 5 stopni
Widzę ze jesteś mocno w temacie może wiesz jaka mogła być przyczyna że na drugim korbowodzie z panewki została tylko blacha i obróciła się w korbowodzie. założyłem nową panewkę i za 30 km było to samo?
Silnik ma przejechane według licznika 760 tys km. a stało się ta mojemu kierowcy po prostu w czasie jazdy zaczął pukać. Ciśnienie oleju miał normalne. kupiłem w serwisie w dani nową panewkę spolerowałem wał i wszystko poskładałem wyglądało ok. po 30 km zaczął tracić ciśnienie oleju i znowu pukać. W domu rozkręciłem pierwszy korbowód i panewka w korbowodzie jest czerwona