Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[AT89S2051]Jak dobrać ustawienia w programie AT89PROG

Safetymark 18 Gru 2011 11:08 2339 9
  • #1 18 Gru 2011 11:08
    Safetymark
    Poziom 8  

Witam
    Mam problem z zaprogramowaniem AT89S2051 przy użyciu programatora ZL9PRG i programu AT89PROG. Mikrokontroler łączy się z programem, program napisany w języku C się ładuje i pisze że ukończono ładowanie pomyślnie, ale potem nie ma efektów. Kiedy chcę wczytać informację jakie są zapisane w mikro kontrolerze pokazują mi się same FF... .Podejrzewam że może chodzi tu o ustawienie fusebit. Czytałem w nocie katalogowej jak mają być ustawione i tak robiłem i nie dawało to nadal efektów być może źle je ustawiałem albo problem leży w czymś innym? Jestem początkującym więc jeżeli mógł by ktoś mi to wyjaśnić krok po kroku co powianiem ustawiać i na co zwracać uwagę bym był wdzięczny :)

Poprawiłem tytuł.
    [zumek]

0 9
  • #2 19 Gru 2011 11:48
    Safetymark
    Poziom 8  

Widzę, że nikt nie jest w stanie mi pomóc albo w jaki kol wiek naprowadzić co robię źle więc odświeżam temat. Jeżeli coś napisałem mało zrozumiałem bądź jeżeli brakuje jakiś informacji to prosił bym o zwrócenie uwagi to postaram się uzupełnić informację.

0
  • #3 19 Gru 2011 17:28
    Woycek
    Poziom 12  

A coś więcej? Np. czy wymieniony przez Ciebie osprzęt czyli program i programator inne procki programował poprawnie czy masz tylko problem z S2051?????????????

0
  • #4 19 Gru 2011 17:44
    Safetymark
    Poziom 8