Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugot 207 2007r 1,6 16v wymiana elektrycznego wspomagania

slajas 18 Gru 2011 18:41 4946 9
  • #1 18 Gru 2011 18:41
    slajas
    Poziom 21  

    Witam.Mam pytanie kolega kupił samochód jak w temacie i chciał bym się dowiedzieć jak to wymienić czy trzeba wyciągać całą deskę czy tylko kolumnę kierownicy na co zwrócić uwagę przy demontażu i montażu podłączyć się pod komputer, po całej operacji i jaki jest koszt wymiany w warsztacie bo mamy to zamiar robić sami tylko czy to się będzie opłacać z tym grzebać samemu pozdrawiam.

    0 9
  • #2 18 Gru 2011 18:48
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Pytanie czemu chcecie wymieniać, może łatwiej naprawić?

    1
  • #3 18 Gru 2011 21:18
    kidu22
    Poziom 35  

    Po dzwonie? Dziwne żeby z 2007 r sie popsuło na amen.

    0
  • #4 18 Gru 2011 22:35
    wojcio43
    Poziom 9  

    Kolego jak elektryczne to odłącz ako...
    A przy listwie powinna byc srubka albo 2 łączaca kolumnę z listwa.
    Uważaj na frez.

    2
  • #5 19 Gru 2011 08:31
    slajas
    Poziom 21  

    Witam samochód był po dzwonie,a do tego jak się pózniej okazało po lekkim zalaniu wodą i chodzi o to że od czasu do czasu przestaje działać kolega był u jakiegoś magika i ten mu powiedział że tylko do wymiany ale ja myślę że może gdzieś na kostkach elektrycznych zaśniedziało ale mogę się mylić dlatego udałem się po pomoc na forum.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeszcze pytanie czy po takiej wymianie trzeba dokonać kalibracji układu skrętu przy pomocy kompa

    0
  • #6 19 Gru 2011 09:10
    Andiv
    Poziom 32  

    slajas napisał:
    ale ja myślę że może gdzieś na kostkach elektrycznych zaśniedziało ale mogę się mylić dlatego udałem się


    No tak, 90% usterek jakie przyjeżdża to klient jest przekonany że trzeba tylko coś przeczyścić :lol:

    Dajcie to do kogoś kto już to robił bo nie jest łatwo to złożyć do kupy żeby niczeo nie popsuć.

    0
  • #7 19 Gru 2011 22:56
    slajas
    Poziom 21  

    Ja wszystko rozumiem jestem techniczny tylko chodzi mi czy ten cały magiel w miarę łatwo wyjąc np zdejmując koła i wysuwając go w bok bez odsuwania silnika od grodzi i tym podobne tak jak w astrzef dziś przyszła paczka z tym ustrojstwem i za wiele tych śrub do odkręcenia to nie ma jest jeszcze wiązka i to wszystko jak to nie problem to niech ktoś z kolegów krótko opisze co i jak żeby nie zanudzać mocno i czy po wymianie trzeba jechać na kompa w celu kalibracji tak jak w renault clio3 koledze w norauto za wymianę powiedzieli 450 dużo to czy ok tak pytam z ciekawości pozdrawiam.

    0
  • Pomocny post
    #8 20 Gru 2011 08:10
    766630
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 20 Gru 2011 19:58
    wojcio43
    Poziom 9  

    Kolego co ty chcesz robić 3 godz przy maglu ?

    1
  • #10 20 Gru 2011 20:09
    766630
    Użytkownik usunął konto