Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

peugot 207 2007r 1,6 16v wymiana elektrycznego wspomagania

slajas 18 Dec 2011 18:41 8774 9
  • #1
    slajas
    Level 21  
    Witam.Mam pytanie kolega kupił samochód jak w temacie i chciał bym się dowiedzieć jak to wymienić czy trzeba wyciągać całą deskę czy tylko kolumnę kierownicy na co zwrócić uwagę przy demontażu i montażu podłączyć się pod komputer, po całej operacji i jaki jest koszt wymiany w warsztacie bo mamy to zamiar robić sami tylko czy to się będzie opłacać z tym grzebać samemu pozdrawiam.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Pytanie czemu chcecie wymieniać, może łatwiej naprawić?
  • #4
    wojcio43
    Level 10  
    Kolego jak elektryczne to odłącz ako...
    A przy listwie powinna byc srubka albo 2 łączaca kolumnę z listwa.
    Uważaj na frez.
  • #5
    slajas
    Level 21  
    Witam samochód był po dzwonie,a do tego jak się pózniej okazało po lekkim zalaniu wodą i chodzi o to że od czasu do czasu przestaje działać kolega był u jakiegoś magika i ten mu powiedział że tylko do wymiany ale ja myślę że może gdzieś na kostkach elektrycznych zaśniedziało ale mogę się mylić dlatego udałem się po pomoc na forum.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeszcze pytanie czy po takiej wymianie trzeba dokonać kalibracji układu skrętu przy pomocy kompa
  • #6
    Andiv
    Level 32  
    slajas wrote:
    ale ja myślę że może gdzieś na kostkach elektrycznych zaśniedziało ale mogę się mylić dlatego udałem się


    No tak, 90% usterek jakie przyjeżdża to klient jest przekonany że trzeba tylko coś przeczyścić :lol:

    Dajcie to do kogoś kto już to robił bo nie jest łatwo to złożyć do kupy żeby niczeo nie popsuć.
  • #7
    slajas
    Level 21  
    Ja wszystko rozumiem jestem techniczny tylko chodzi mi czy ten cały magiel w miarę łatwo wyjąc np zdejmując koła i wysuwając go w bok bez odsuwania silnika od grodzi i tym podobne tak jak w astrzef dziś przyszła paczka z tym ustrojstwem i za wiele tych śrub do odkręcenia to nie ma jest jeszcze wiązka i to wszystko jak to nie problem to niech ktoś z kolegów krótko opisze co i jak żeby nie zanudzać mocno i czy po wymianie trzeba jechać na kompa w celu kalibracji tak jak w renault clio3 koledze w norauto za wymianę powiedzieli 450 dużo to czy ok tak pytam z ciekawości pozdrawiam.
  • Helpful post
    #8
    Anonymous
    Anonymous  
  • #9
    wojcio43
    Level 10  
    Kolego co ty chcesz robić 3 godz przy maglu ?
  • #10
    Anonymous
    Anonymous