Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak 1 fazy instalacja domowa

18 Gru 2011 20:42 2193 7
  • Poziom 8  
    Witam, w domu u mojej dziewczyny w jednym z pokoi nie ma prądu, instalacja była wykonywana przez jej św. pamięci ojca. Po sprawdzeniu wszystkich korków stwierdziłem że problem musi leżeć gdzie indziej, w tym pokoju jest jedna puszka, i na chłopski rozum stwierdziłem że to tam musi leżeć problem lecz niestety ja jestem dopiero początkujący w tej dziedzinie więc będę wdzięczny jeśli ktoś mi podpowie co w tej sytuacji mogę samodzielnie zrobić w celu stwierdzenia przyczyny usterki i następnie jej usunięcia.
  • Poziom 42  
    Samodzielnie możesz wziąć do ręki lokalną gazetę i poszukać ogłoszenia "elektryk z uprawnieniami wykona naprawę" A ty dalej klep w klawisze zgodnie ze swoją specjalnością i zarabiaj na tym kasiore coby było jak owemu elektrykowi zapłacić... Nie obraz się - jest to jedyna słuszna i bezpieczna ( dla ciebie, dziewczyny i innych użytkowników tej instalacji) droga do rozwiązania problemu.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator
    bobek5001 napisał:
    A ja uważam że do wzięcia próbówki i sprawdzeniu w gniazdach czy puszce napięcia nie trzeba mieć uprawnień SEP-owskich,
    Pozdrawiam

Czyżbyś Kolego nie zauważył, że pytający napisał:
    Cytat:
    w jednym z pokoi nie ma prądu

Czyli to już sprawdzono. Nie ma. Uważasz, że od sprawdzania to prądu przybędzie?
  • Poziom 42  
    bobek5001 napisał:
    A ja uważam że do wzięcia próbówki i sprawdzeniu w gniazdach czy puszce napięcia nie trzeba mieć uprawnień SEP-owskich, może wystarczy tylko dokręcić śruby w kostkach częste objawy przy aluminium gorzej jak trzeba będzie ingerować głębiej rozłączać przewody itd wtedy faktycznie weź gazetę i poszukaj nie taniego a dobrego elektryka.
    Pozdrawiam