Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja gaźnika w pile PARTNER 351 po wymianie tłoka i cylindra

20 Gru 2011 01:11 26209 4
  • Poziom 8  
    Witam. Właśnie kończę składać piłę PARTNER 351 w której wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder, łożyska wału i uszczelniacze. Zastanawiam się jedynie nad tym jak ma być ustawiony gaźnik podczas pierwszego uruchomienia. Przed wymianą cylindra i tłoka regulowałem gaźnik ponieważ dziwnie pracował silnik i myślałem, że to jest przyczyną ale okazało się, że jednak cylinder i tłok ma rysy a poza tym uszczelniacze korbowodu puściły. I teraz możliwe, że mam rozregulowany gaźnik. Czy będzie dobrze jeśli zrobię tak jak podawano w innych tematach, że wkręcę śrubę H i L do oporu a następnie wykręcę po pełnym obrocie? Czy śrubę regulacji T też mam jakoś ustawić? Czy może mam inaczej ustawić?
  • Poziom 8  
    Czyli mam rozumieć, że w pile PARTNER jest taki sam sposób regulacji gaźnika?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Żeby nie zakładać następnego tematu mam kolejne pytanie odnośnie piły jak w temacie. Przy demontażu wału z obudowy piły na wale pomiędzy uszczelniaczem a pompką oleju jest taka sprężynka i jeszcze jakaś "podkładka, uszczelka" tak jakby z filcu. Podkładka ta była zniszczona, nie mogę jej znaleźć w sklepach a na rysunkach technicznych wcale nie jest ona uwzględniona. Czy jeśli złożę wszystko bez tej filcowej podkładki to nic się nie stanie? Czy wie ktoś w jakim celu jest ona tam montowana?