Witam ponownie. Oczywiście ustawienie zaworów a dokładnie szczeliny miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu ma wpływ na obroty a zwłaszcza na pracę silnika. Dokładniej .:
zwiększając lub zmniejszając szczeline oczywiści nieznacznie (nominalna przerwa to około {0,2 ; 0,3 mm muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić} w zależności od zaworu ssący lub wydechowy) Ale zachodzi grożba że gdy szczelina będzie min lub wogóle nie będzie to mażemy pokrzywić popychacze no i wtedy ............ , a jeżeli przerwa bedzie za duża to tłok nie zassie paliwa i nie odpali.
Co do modułu to w moim nie było, miałem tylko dyszę elektromagnetyczną wolnych obrotów (+) był podany z cewki zapłonowej tak że po wył. stacyjki elektromagnes odcinał dopływ paliwa do gardzieli gaznika.
No i oczywiście aparat zapłonowy którym ustawiamy dokładnie moment zapłonu na kolejnych cylindrach.
Pozdrawiam. ps postaram sie odszukać książke to wtedy będę pewny wymiarów.