Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 370 - Luz zaworowy

20 Gru 2011 07:24 5572 8
  • Poziom 10  
    Bardzo proszę o podpowiedż jaki w tym modelu powinien być luz zaworowy, czy tak jak w 420-tce 0,35/0,45?.
    Z góry dziękuję za zainteresowanie i podpowiedż .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Przepraszam za odkopanie. Chciałem się tylko upewnić czy te luzy dotyczą premium euro3 z silnikami DCI. Prosiłbym o podpowiedź odnośnie umiejscowienia 1-go cylindra(wentylator czy skrzynia) i ewentyalnych znaków ustawienia cylindrów do regulacji. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Poprosiłbym jeszcze o jakieś dane na temat ustawienia 1-go cylindra w TDC lub do ustawienia zaworów. Gdzie szukać znaków itp. Które zawory na głowicy to ssące a które wydechowe(są dwie krzywki na klawiaturze na każdy cylinder, krótka i długa) Mam silnik 420dci z 2003r. Reasumując: 1. Jak ustawić do regulacji 1 cyl(gdzie znaki). 2. Które zawory to ssące i wydechowe patrząc od strony pierwszego cylindra. Dziękuję za podpowiedź. Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Wydechowe mają zazwyczaj większą średnicę, nie musisz ustawiać pierwszego cylindra, wyżej masz podaną mijankę 153624 a cylindry pracują parami 1i6 2i5 3i4
  • Poziom 10  
    Sprawdziłem na allegro taką głowicę. Wychodzi że, licząc od 1-go cylindra zawory ssące są pierwsze i mają długą krzywkę. Czyli odwrotnie jak dxi. Może ktoś to potwierdzić. Dzięki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    OK! Zgadza się! Problem tylko mam taki że naprawiam to sam, bez pomocy drugiej osoby a nie jestem człowiek guma:). Dobrze że w dci jest dostęp z góry do rozrusznika. Kawałek przewodu rozwiązał brak pomocnika. Auto zrobione chodzi jak "ta lala". Pozdrawiam