Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po remoncie kopci na czarno C-360

20 Gru 2011 07:42 7284 20
  • Poziom 9  
    Założony nowy komplet naprawczy, nowe panewki głowice zrobione i sprawdzone. nowe wtryski.

    Co do kompletu naprawczego to kupiony jeden z tańszych, jakaś angielska licencja [ktoś słyszał o wadliwych pierścieniach tej firmy?].
    Tak czytam i widzę, że niektórzy kupując komplet tańszy pierścienie dokupują jakieś polskie droższe, czy to ma NAPRAWDĘ JAKIEŚ ZNACZENIE?

    A może na początku zawsze trochę kopci,jeszcze się nie dotarł?
    Co radzicie pojeździć nim parę motogodzin i zobaczyć [nie zakopci olejem głowic]?
    Czy rozbierać i wymieniać pierścienie na jakiejś lepszej firmy?
  • Poziom 29  
    Wtryski ustawione, pompa sprawdzana?
  • Poziom 9  
    wtryski ładnie rozpylają ,pompa sprawdzana
    Kopci bardziej na czarno niż na siwo
    Czytałem też że ponoć w 360 to normalne że odrazu po remoncie kopci olejem i że rzeba więcej motogodzin wyjeżdzić żeby przestasło,
    Ktoś tak miał?
  • Poziom 18  
    Moja c 360 po remoncie też tak miła kopciła na czarno i silnik pracował dość głośno, 'opóźniłem' trochę kąt wtrysku i zmieniła nieco barwę spalin i troszkę ucichł. Ale dopiero po ok 15 motogodzinach przestała kopcić, na twoim miejscu jeszcze bym ją trochę dotarł, kontrolują olej i temperaturę. A silnik na wysokich obrotach i niskich chodzi równo?? mocno hałasuje ??
  • Poziom 9  
    CHodzi równiutko i ładnie na wysokich i niskich obrotach
    Jak przygazuje to dym niemieści się w kominie i jest czarny
  • Poziom 15  
    Rozumiem, że tulei nie ruszałeś i pracuje na tych trochę przejechanych?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Znaczy, jeżeli stare nie były mocno zużyte, to pierścienie się dotrą, więc musi pokopcić.
    Jeżeli były zużyte...tooo
  • Poziom 9  
    tuleje nowiutkie z tłokami i pierścieniami [nowy komplet naprawczy]
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Jak podkładki regulacyjne na tulejach. Zajrzyj do płynu i oleju (ubywa, przybywa). Jeżeli OK, to jeździj musi się dopasować.
  • Poziom 28  
    1.Po założeniu nowych par(tuleja+pierścień) slilnik powinien popracować conajmniej 10mtg(najlepiej bez obciążenia) żeby można było cokolwiek powiedzieć.
    2.po remoncie silnik nie potrzebuje tak dużej dawki paliwa, można trochę przykręcić na listwie.
    3.silniki starszej generacji,przy zwiększaniu prędkości obrotowej zawsze puszczą dyma(dymienie powinno zniknąć po wyrównaniu obrotów niezależnie od ich zakresu)
    ps. czy obserwacji dokonałeś przy nominalnej temp.pracy tj (+- 80stopni)?
  • Moderator Samochody
    Cowboy zagrabie napisał:
    1.Po założeniu nowych par(tuleja+pierścień) slilnik powinien popracować conajmniej 10mtg(najlepiej bez obciążenia) żeby można było cokolwiek powiedzieć.

    Bzdura. Od razu po złożeniu ma chodzić tak jak powinien - bez stuków, szmerów, gwizdów i pisków.
    Cytat:

    2.po remoncie silnik nie potrzebuje tak dużej dawki paliwa, można trochę przykręcić na listwie.

    Następna. Dawkę ustawia się raz na zawsze, zgodnie z katalogiem, na stole probierczym. Co ma do tego zużycie silnika? W końcu regulator obrotów do czegoś tam jest. Problem może być w kącie wtrysku - zbyt wczesny to właśnie stuk.
    Cytat:
    3.silniki starszej generacji,przy zwiększaniu prędkości obrotowej zawsze puszczą dyma(dymienie powinno zniknąć po wyrównaniu obrotów niezależnie od ich zakresu)

    Każdy diesel dymi - tym bardziej, im ma większe obciążenie. Zwiększając dawkę obciążasz silnik - do momentu wejścia na obroty. Kwestia tylko tego, ile tego dymu może być i jakiego jest koloru.
    Jeszcze jedno - wtryski na jakie ciśnienie ustawione? Bo zdarzały się kombinacje z zamiennymi końcówkami, z inną ilością otworków.
  • Poziom 28  
    robokop napisał:
    Bzdura. Od razu po złożeniu ma chodzić tak jak powinien - bez stuków, szmerów, gwizdów i pisków.

    Z całym szacunkiem dla kolegi moderatora, jak wytłumaczyć fakt że po złożeniu na nowych częściach silniki mają kompresję niższą niż po dotarciu?
    Jakoś nie zauważyłem aby zakładający temat wspominał coś o szmerach, stukach i gwizdach, jak narazie to
    temono napisał:
    Jak przygazuje to dym niemieści się w kominie
    i nic więcej się złego nie dzieje
    robokop napisał:
    Dawkę ustawia się raz na zawsze, zgodnie z katalogiem, na stole probierczym
    i stoii przy tej pompie policjant pilnujący żeby właściciel nie poratował się trochę większą dawką ,jak konie uciekają pod pierścienie, a traktorek jednej skiby nie chce "Łorać"
  • Moderator Samochody
    Jak silnik nie ma kompresji, to dawkę możesz sobie zwiększać. A co do różnicy po złożeniu na nowych częściach - zmierz tę kompresję, to pogadamy - przy prawidłowym pasowaniu ma być nie niższa niż deklarowana przez producenta i nieco niższa ni dotarciu.
  • Poziom 28  
    1. Tuleje i pierścienie nowe, a tłoki? Domniemam ze stare.. Czy pierścienie pasowały w rowkach, bez nadmiernego luzu?
    2. Spaliny czarne, a zapach? czuć spalonym olejem, czy tylko sadzą?
    Jak wygląda dolot powietrza? Filtr powietrza suchy czy olejowy?
    Jeśli olejowy to może zbyt wysoki poziom oleju w filtrze. Jeśli suchy, to nowy czysty?
    I wspomniane przez "Robocop`a" końcówki ten sam typ, czy zamienniki?
  • Poziom 12  
    Witam sprawa 1 czy podczas składania pierścienie olejowe zostały założone znakiem TOP do góry
  • Poziom 2  
    kopcenie na czarno może oznaczać nidrożny układ dolotowy czyli np. filtr powietrza
  • Poziom 10  
    Jeżeli filtr powietrza jest zapchany to będzie pobierał olej.
  • Użytkownik usunął konto