Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor lub monitor za około 800 zł.

baza0 20 Gru 2011 18:33 1160 4
  • #1 20 Gru 2011 18:33
    baza0
    Poziom 12  

Witam. Poszukuję telewizora na prezent dla brata ale jestem trochę zielony w temacie. Lepiej kupić telewizor czy monitor? Moglibyście polecić mi coś do około 800zł? Jeżeli np za 1000zł bd dużo lepszego to też przemyślę.

• #2 21 Gru 2011 20:55
    mateoluki
    Poziom 1  

Wiesz można kupić monitor i dokupić kartę telewizyjną. Tylko robi się problem kiedy ktoś chce użyć kompa, a ktoś z rodziny chce telewizję pooglądać. Wszystko zależy od tego co bardziej jest twojemu bratu potrzebne. Słuchaj może pomoże Ci jakoś ta strona www.grupen.pl.. Mają tam oferty z różnych sklepów.

• #3 22 Gru 2011 12:13
    d87mat
    Poziom 16  

Osobiście używam monitora Samsung SyncMaster P2270 HD.

Oczywiście tuner TV - mam podłączoną do monitora małą antenkę za 30 zł kupioną na allegro i wszystkie kanały odbierają mi bardzo dobrze, a zaznaczę, że mieszkam ok 10 km od większego miasta :)

Co do monitora jeszcze to kupiłem go ok rok temu za coś ponad 800 zł. Nowy, 2 lata gwarancji i jak do tej pory - spisuje się znakomicie
    Co prawda ma tylko 22 cale, ale jak dla mnie wystarczająco ;)

Pozdrawiam :)

• #4 22 Gru 2011 15:52
    mart111
    Poziom 9