Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez GSI Nie chce zapalić.

21 Gru 2011 17:39 5555 13
  • Poziom 11  
    Witam mam taki problem.
    Polonez GSI nie chce zapalić. Wymienione na nowe przewody WN i świece. Po wykręceniu świec jest iskra.( świece mokre) Wtryskiwacze działają prawidłowo. Ciśnienie w cylindrach powyżej 8. Ciśnienie w pompce na postoju 3,7 podczas kręcenia rozrusznikiem 2,3. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Tydzień temu ustawiłem podparte zawory i chodził ok. Podczas jazdy (trasa 100 km) działał prawidłowo. Po zgaszeniu i ostygnięciu silnika już nie zapalił.Zaskoczył na ok 3 sekundy na 4 cylinder i zgasł. Po dłuższym postoju ( chyba odparowanie benzyny) podczas kręcenia rozrusznikiem odezwał się raz na 4 cylinder. Teraz w ogóle żadnej reakcji. Komputer zero błędów ( oprócz 12 rzecz jasna)
    I tu moje pytanie: czy możliwe żeby powodem był czujnik położenia wału korbowego Rezystancja czujnika 560 ohm, napięcie podczas mierzenia multimetrem max 120 mV.
    Czy ma ktoś jakieś pomysły bo mi zaczyna powoli brakować...,
  • MetalWork
  • Poziom 16  
    Załatw sobie od kogoś na chwilę cewkę i podmień na próbę.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Może moja propozycja jest śmieszna zważywszy na to że jest iskra itd, ale z mój znajomy walczył swego czasu 2 dni z takim tematem i niby wszystko z cewką i modułem było ok, a jednak okazało się że nie.
  • MetalWork
  • Poziom 32  
    Zawory i tyle.

    Jak słyszę "ustawiłem podparte zawory" to mnie trzepie.

    Zrobione za ciasno i poszły w dym.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    1 Wiem że powinny być hydro popychacze ale założona jest głowica starego typu. Jak go kupiłem w komisie w Chełmie miał 3 lata. Wiem że był po lekkiej stłuczce. Może przy okazji zerwało pasek rozrządu...
    2 Wyłącznik bezwładnościowy- kto zgadnie co by było ( a raczej czego by nie było) jak by był w górze - wyłączony. To nie to.
    3 Kontrolka immo gaśnie. Immobilizer wyłączony kilka lat temu. Poza tym odcinał by wtryskiwacze ( Niech ktoś mnie poprawi jak źle myślę).

    Do kolegi sputnik1. Jak znajdę coś na podmiankę to spróbuje. To co piszesz jest możliwe. Takie coś działo się kiedyś w uno fire mojego kolegi. Po wyjęciu świecy była "bardzo mocna" iskra. a uno nie paliło. Po zamianie cewki było ok.
  • Poziom 27  
    Koledzy! W Polcie GSI nie da się założyć innej głowicy (starego typu) ponieważ GSI ma inny kształt na styku z kolektorem ssącym. Poza tym głowica nie ma wpływu na rodzaj szklanek, gdyż znajdują się one w bloku silnika. Każdy Polt po 97 (96?) ma hydraulikę. Pomimo to na klawiaturze istnieje możliwość regulacji luzu. A robi się to tak: ustawiamy luz na ZERO i dokręcamy śrubkę regulacyjną jeszcze o 1,5-2 obroty, nie zapominamy dobrze zakontrować. I musi grać!
    Więc jeżeli kolega mdw418 zrobił inaczej, to niech poprawi i będzie ok. Jeśli nie, to niech wtedy pisze- postaramy się pomóc. :)
  • Poziom 32  
    RENO-MAX napisał:
    Wojtek mnie trzepie jak widzę co piszesz!!!!!!!!
    W GSI są hydrauliki jak nie wiesz to nie pisz bzdur
    Koło aku jest wyłącznik bezwładnościowy , druga sprawa to czy kontrolka immo się nie świeci???


    A co pisze autor ?

    "ustawiłem podparte zawory"

    Co ?? hydrauliki ustawił ?

    Poza tym co znaczy określenie "podparte zawory"

    Chyba krzywe po strzale rozrządu.

    Ale tego sie nie da wyregulować :-)

    A Ty kolego znasz budowę wszystkich silników ?

    Autor powinien dokładnie określić w czym grzebał.

    Wesołych świąt życzę :)
  • Poziom 16  
    Mówię Ci zrób na próbę podmianę tej elektryki i daj znać:-).
  • Poziom 19  
    Boże co Ty kolego piszesz jak może do GSI pasować głowica od starszego typu nawet kolektora nie przykręcisz bo muszą być kanaly na wtryski może masz GLI jednak co? Mialem GSI jak jest dobrze to jest dobrze a jak zacznie się sypać coś to porażka ja przez zakup cewki z firmy bear kielce załatwilem uszczelke pod glowicą i taki był tego finał, zakupiłem cewke na szrocie i jak ręką odjąłech te nowe części proponuję sprawdzić cewkę i regulator ciśnienia paliwa(jest na końcu listwy wtryskowej za ostatnim wtryskiwaczem )
  • Poziom 11  
    Ustawiłem zawory jeszcze raz wkręcając 1,5 obrotu i sprężanie wynosi 12 psi. Podmianka cewki nic nie dała. Regulator ciśnienia dobry. Wymieniony w pierwszej kolejności. Jak wygląda kolektor dolotowy w GSI to jeszcze wiem. Po otwarciu na chwile elektrozaworu od gazu i odłączeniu pompki benzyny zapalił na chwile i zgasł ( gas się wypalił) więc zamienię jeszcze pompkę.
  • Poziom 19  
    kolektor w GSI wygląda tak:
    Polonez GSI Nie chce zapalić.

    ale kolego jeśli nie potrafisz odróżnić gsi od gli to wybacz ale się lepiej nie bierz dalej za te mechanike, albo masz jeden wtrysk pod okrągłym filtrem powietrza albo masz kwadratowy plastikowy filtr po prawej stronie jak otworzysz maske i masz wtedy listwe wtryskową z czterema wtryskami
  • Poziom 11  
    Przecież pisze, że wiem jak wygląda kolektor silnika CE 1.6 MPI. Zamiana pompki paliwa nic nie dała. Mam podejrzenie że silnik przy próbie startu jest zalewany benzyną. Czy wie ktoś może czy na ssaniu (zimny silnik ) następuje wydłużenie impulsu otwarcia wtryskiwaczy ? Czy tylko silnik krokowy bardziej otwiera dopływ powietrza.
  • Poziom 20  
    Witam!

    udało się może koledze rozwiązać problem? jeżeli tak to w jaki sposób? co było usterką w aucie?

    mam podobne objawy

    pozdrawiam
  • Poziom 35  
    modrih napisał:
    Witam!

    udało się może koledze rozwiązać problem? jeżeli tak to w jaki sposób? co było usterką w aucie?

    mam podobne objawy

    pozdrawiam


    A czego brakuje iskry czy paliwa?