Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Klimatyzacja w Octavii. Webasto. Czy to coś z czujnikiem?

DJdarcco 15 Gru 2004 16:13 2242 12
  • Klimatyzacja w Octavii. Webasto. Czy to coś z czujnikiem?

Poziom 11  

mam problem z klimą w octavii.jest to dokładana klima firmy webasto.włączyłem klime gdy na zewnątrz było -1 ale klima się nie właczyła.pojechałem sparawdzić czynnik jest w układzie i nie wyciekł.zasugerowano że to coś od czujnika ciśnienia.
    zadzwoniłem do innego serwisu i powiedziano mi że jest za zimno i czynnik ma za małą objętość i czujnik nie włącza klimy.
    czy to prawda .
    jestem laik w klimach .pomóżcie
    pozdro .
    Darek

0 12
    Poziom 13  

prawda, nie wiem jak w skodach ale w oplu jak jest ponizej 5 juz nie mozna wlaczyc klimy

0
    Poziom 26  

najprawdopodobniej jest wszystko dobrze
    w niektórych samochodach są ograniczniki
    kt€re nie pozwolą sie załączyć przy zbyt niskiej temp
    Jedyna rada eksploatacyjna to raz na jakiś czas pokręcić ręką za sprzęgło spręzarki ,parę obrotów

0
    Poziom 11  

tak to prawda ,w oryg,klimach ,skody poniżej 5 stopni się nie włączy.
    czynnik r134 zmniejsza swą obiętość i czujnik ciśnienia nie pozwoli na załączenie.
    Ciśnienie w stanie spoczynku to 3 do 3,5 bara
    a więc im zimniej tym mniejsze prawdpodobieństwo włączenia klimy.
    pozdro
    Darek

0
    Poziom 25  

Chciałbym przypomnieć, że nie mówimy o oryginalnej klimatyzacji Skody, tylko o dokładanej.
    Dla ścisłości: Webasto nie ma w swojej ofercie klimatyzacji do samochodów osobowych... prawdopodobnie masz klimatyzację Diavia.
    Ale...reszta to prawda przy niskich temparaturach niektóre klimatyzacje nie działają.

0
    Poziom 17  

Większość nie chodzi.

0
    Poziom 13