Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Przeróbka kości do radia GAMMA V passat b5

rafalekpele155 25 Dec 2011 18:06 8228 7
    rafalekpele155
    Level 9  
    Witam. Chciałbym się poradzić jak przerobić kość załączoną na zdjęciu poniżej, na kość ISO do radia Pioneer DEH-140UBB.

Uploaded with ImageShack.us

Kość zasilająca radio w passacie b5 rok 2000 jest w porządku (iso) lecz kość na zdjęciu powyżej jest scalona. Mam na myśli to że do niej idą kable od głośników "kolor żółty" a kolor niebieski tyczy sie wekslera , mini equalizera.

Prawdopodobnie po przerobieniu nie będą działać głośniki tyle ponieważ mają "mini wzmacniacze". Jestem troszke zielony na ten temat wiec bardzo prosze o pomoc.

Również dołączam schemat kostek radiowych w passacie b5 2000 rok.

Uploaded with ImageShack.us
    kdvc
    Level 24  
    Zółta ramka :
    RR- podłączyć do wyjścia RCA jako sygnał prawy tylny
    RF- --//----//----//----//----//-- sygnał prawy tylny
    LF- --//----//----//----//----//-- sygnał Lewy przód
    LR- --//----//----//----//----//-- sygnał Lewy tył
    Com : masa sygnałów audio RR,RF,LR,LF
    ten który został to sterowanie anteny radiowej i wzmacniacza jest tam + po Włączeniu radia.
    Co do sterowania zmieniarka postaram się podesłać później opis (jak znajdę vel. Obmyślę)
    rafalekpele155
    Level 9  
    Zmieniarka nie jest mi w ogóle potrzebna :) głównie chodzi mi o podłączenie samych głośników z tej żółtej kości do kości iso.

Jestem tak zielony na ten temat że zapytam dlaczego w oryginale z passata b5 wychodzi 1 kabel na 1 głośnik a w kości iso są 2 kable do jednego głośnika , widac to na schemacie.
    rafalekpele155
    Level 9  
    kidu22 wrote:
    To są wyjscia niskonapięciowe do wysterowania wzmacniacza, głośniki ani nie pisną !