Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[C++] Jak wyciągnać funkcje poza funkcje

25 Dec 2011 21:01 1688 9
  • Level 9  
    Witam, jestem bardzo początkujący i mam problem ponieważ kompilator pokazuje mi błąd, że nie mogę definiować funkcji w funkcji (błąd C2601 local function...).
    Kombinuje jak wyciągnąć tę funkcję poza funkcje ale mi nie wychodzi. Mógłby mi ktoś pomóc?
    Code: cpp
    Log in, to see the code

Dziękuję i pozdrawiam.
  • Level 35  
    Spróbuj dodać na początku programu linie: #include <math.h>
  • Level 9  
    Mam to dodane. Mam też:
    Log in, to see the code

Nic to nie pomaga, dalej jest ten błąd.
  • Level 9  
    Log in, to see the code

Tam gdzie wstawiłem (...) tam jest kod kompilatora, ponieważ piszę w MS Visual 2008.
    Podałem tutaj przykładowy kod, gdyż kompilator pokazuje mi błędy na każdym wpisie który wygląda podobnie jak ten:
    Log in, to see the code
  • Level 25  
    Nadal nie pokazałeś całego kodu, a to jednak może być istotne. Po prostu przenieś wewnętrzną funkcję na zewnątrz.
    Log in, to see the code

Log in, to see the code

I tyle. Sprawdź jeszcze czy wszystkie nawiasy {} są sparowane.
  • Level 9  
    Właśnie mam problem z przeniesieniem tych funkcji na zewnątrz, bo wg mnie nie mam ich opisanych wewnątrz żadnej funkcji.
    Log in, to see the code

Piszę w MS Visual 2008 ale nie w konsoli tylko w Windows Forms Application i tego zmienić nie mogę.
  • Level 25  
    Masz jak byk, że są one w funkcji groupBox1_Enter. Wywal je nie tylko poza funkcję, ale poza zakres klasy i poza przestrzeń nazw.
  • Level 9  
    Nie mogę tego wywalić bo jak będę uruchamiał to co napisałem? Musze mieć coś od czego będę zaczynał.