Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic TX-P42S31B - firmware z UK

25 Gru 2011 23:53 4557 10
  • Poziom 12  
    Witam serdecznie, Panasonic TX-P42S31B - pochodzenie - UK. Problem - brak Ipla, brak polskiego menu (mniej istotne), brak polskich czcionek w napisach. Możliwa opcja wyboru lokacji tylko UK lub Irlandia. Czy istnieje możliwość wgrania FW z np.: TX-P42S30E (firmware do mojego modelu kryje masę innych, w tym poprzedni, czyli P42S30B - myślę że są to odpowiedniki naszych modeli?)? Czy po wgraniu nowego FW na Europę będzie możliwość odbioru sygnału w UK? I ostatecznie, czy w razie niepowodzenia będzie możliwość wgrania starego FW? Ew. czy istnieje sama Ipla do pobrania i wgrania przez kartę SD / USB? Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę.

    Link do UK FW (P112_1218):
    http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/down_uk4.html

    Link do EU FW (P112_1318):
    http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/down_eu4.html
  • Poziom 8  
    Witam
    Jestem ciekawy czy rozwiązałeś ten problem? Mnie się nie udało Tv z Uk
    (TX-L37E30B) próba wgrania FW na Europę kończy się dość szybko komunikatem
    " Please check file in media (0013) " napisałem do Supportu ciekawy jestem co odpiszą
  • Poziom 9  
    Witam!
    Mnie też dręczy ten brak iplex itp.
    Dajcie Panowie znać jeżeli rozwiążecie ten problem. Próba wgrania softa na europe kończy się komunikatem co u kolegi wyżej...
  • Poziom 12  
    Witam, dzwonilem do Panasonic UK, najpierw twarde 'sie nie da', pozniej gdy wspominalem o karcie SD z plikiem hotel.pwd (temat z elektrody: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1957536.html#9337936) od razu zmienil sie ton rozmowy, skonczylo sie na komentarzu ze jakakolwiek ingerencja tego typu spowoduje uniewaznienie gwarancji. Chce jeszcze zadzwonic do Panasonic Polska, chociaz gdyby udalo sie ich podejsc bardziej prywatnie powinno byc lepiej... Problem w tym, ze nie mam iPli, ale rowniez polskich znakow przy odtwarzaniu filmow z USB. Kontakt z iPla rowniez beznadziejny - otrzymalem informacje ze aplikacja iPla przeznaczona jest dla Polakow w Polsce z polskim adresem IP. Obsluga klienta a'la Gierek... Pewnie wczesniej pracowala w "Spolem"... Jesli ktos cos wykopie - dajcie znac. Tak jak mowie, moze udaloby sie z karta cos wykombinowac, bo pan z serwisu zrobil sie dziwny gdy o to zapytalem.
  • Poziom 8  
    Jak słyszę że się "nie da" to krew mnie zalewa w czasach gdy człowiek planuje wyprawę na marsa, a parasol w d**** dawno otworzył. Kolega Stil podsunął pewien pomysł trzeba sprawdzić DZIĘKUJĘ ( jak to dziękuję medalik medalikowi ) a sprawy gwarancji maja się nieco inaczej w UK :D
    Mam nadzieję że temat będzie się rozwijał

    Dodano po 1 [godziny] 11 [minuty]:

    -- (https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1957536.html#9337936) dotarłem do pt.3 ale później "śnieg" jak restartować tv do ustawień fabrycznych? czy o czymś zapomniałem? pomocy
  • Poziom 12  
    Rozmawialem z Panem z serwisu Panasloika. Groch o sciane. Niby nic nie da sie zrobic. Jakos mi sie nie chce wierzyc; kupilem ubezpieczenie na TV i sprobuje pokombinowac za tydzien. Zobaczymy. Swoja droga, straszne chamstwo - nie mozna wybrac zadnego kraju poza UK i ROI, nie ma napisow z naszymi ogonkami i brak iPla... Europa... Ehhh..... Dziadostwo wyspiarskie.
  • Poziom 8  
    Dostałem odpowiedź z Panasonic Pl

    "Witamy!
    Uprzejmie informujemy, że nie prowadzimy wsparcia dla Pańskiego TV
    Viera.
    Pozdrawiam,
    Sebastian Staniszek
    Info / Panasonic "
    Dziady cholerne musi być sposób żeby podmienić firmware!
  • Poziom 12  
    Dziwne, ze firma tej skali tak ignoruje klienta... Najbardziej wnerwia mnie to, ze wszystkie Samsungi, LG, Sony itd. maja w UK normalne menu 'dla ludzi' - mozna wybrac dowolny zakatek Europy i nie tylko. Panasonic - lipa. Dwa kraje, koniec. Odczekam az mi sie ubezpieczenie uruchomi i sprobuje wbic softa z Europy. Dziwne, ze nikt sie nie dokopal wczesniej, szukalem w necie, nic - zadnej informacji o zmianie SW. Moze to z nami jest jakis problem? Pan w Panasonicu zasugerowal zebym podlaczyl inne urzadzenie - BluRay, DVD albo cos co ma polskie znaki. Co za genialne rozwiazanie - godne autoryzowanego serwisu Panasonic'a...
  • Poziom 9  
    Witam!
    Wczoraj rano zaktualizowalo mi sie oprogramowanie w tv do wersji p112-1219. Zadnych zmian nie zauwazylem.
    Pozdrawiam

    PS przepraszam za brak PL znakow.
  • Poziom 12  
    U mnie rowniez bez zmian. Co ciekawsze, Panasonic twierdzi ze powinna byc dostepna aplikacja "Netflix", ale nie posiadam takowej... Szkoda, bo jestem zarejestrowany na Netflixie i bylaby to jedyna aplikacja ktora jest praktyczna... Jestem cholernie zadowolony z jakosci odbioru mojego pudla, ale strasznie poirytowany takimi wlasnie glupotami. Nie sadze zeby nastepny bylo rowniez Pana Slonik...
  • Poziom 9  
    U mnie rowniez brak tej aplikacji. Szkoda tez wielka ze nie mozna rowniez wgrac nowej wersji softu, proba konczy sie komunikatem tym co wyzej.
    Pozdrawiam