Witam,
Samochód Opel Corsa C 1.7dti, 2002 rok 150tyś przebiegu.
Błedy które zanotował komputer P0370, P0115.
Po całej nocy bądź np. 8h postoju trzeba się nakrecić żeby auto odpaliło jakieś 5sekund krecenia gdzie zawsze paliło od dotknięcia. Nawet dnia dzisiejszego przy temperaturze 7st. rano na plusie też był problem. Gaszę autko i każde kolejne odpalenie od dotknięcia. Po krótszych postojach nie ma problemu. Objaw został zauważony dopiero tej zimy przy spadku temperatury.
W tym aucie zawsze kontrolka grzania świec zaświecała sie na sekundę nawet przy mrozach ale autko odpała momentalnie.
Został wymieniony filtr paliwa, sprawdzone świece żarowe (czy iskrzą przy podaniu plusa) moduł grzania świec założony z innego auta. Niestety bez zmian, jedynie jedna rzecz przy wymianie filtra paliwa mnie zainteresowała czy w filtrze po zdjęciu dekla powinno być paliwa mniej niż połowa filtra? czy powinno być zalane po brzegi?
Zastanawiam się czy nie cofa mi się jakoś paliwko i może przez to jest problem z odpaleniem auta, założyc zawór zwrotny? np. z pompka ręczną (taka grucha gumowa na dojściu do filtra).
Jesli nie to jest przyczyną to może sam zawór SCV w pompie a może sterownik?
Nie ma żadnych problemów podczas jazdy ani z gaśnieciem silnika, nie ma również spadków mocy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Samochód Opel Corsa C 1.7dti, 2002 rok 150tyś przebiegu.
Błedy które zanotował komputer P0370, P0115.
Po całej nocy bądź np. 8h postoju trzeba się nakrecić żeby auto odpaliło jakieś 5sekund krecenia gdzie zawsze paliło od dotknięcia. Nawet dnia dzisiejszego przy temperaturze 7st. rano na plusie też był problem. Gaszę autko i każde kolejne odpalenie od dotknięcia. Po krótszych postojach nie ma problemu. Objaw został zauważony dopiero tej zimy przy spadku temperatury.
W tym aucie zawsze kontrolka grzania świec zaświecała sie na sekundę nawet przy mrozach ale autko odpała momentalnie.
Został wymieniony filtr paliwa, sprawdzone świece żarowe (czy iskrzą przy podaniu plusa) moduł grzania świec założony z innego auta. Niestety bez zmian, jedynie jedna rzecz przy wymianie filtra paliwa mnie zainteresowała czy w filtrze po zdjęciu dekla powinno być paliwa mniej niż połowa filtra? czy powinno być zalane po brzegi?
Zastanawiam się czy nie cofa mi się jakoś paliwko i może przez to jest problem z odpaleniem auta, założyc zawór zwrotny? np. z pompka ręczną (taka grucha gumowa na dojściu do filtra).
Jesli nie to jest przyczyną to może sam zawór SCV w pompie a może sterownik?
Nie ma żadnych problemów podczas jazdy ani z gaśnieciem silnika, nie ma również spadków mocy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam