Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

czym połączyć TV z USB do kina

jlaz 27 Gru 2011 13:32 1197 6
  • #1 27 Gru 2011 13:32
    jlaz
    Poziom 8  

Jestem kompletnym laikiem w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość;)
    Posiadam TV Samsung LE40C650 z wejsciem USB z którego korzystam do oglądania filmów) oraz KD denon avr 1612 i tu moje pytanie czy da się i jesli tak to czym połączyć te urządzenia by dzwiek z usb przechodził na kino;)
    Z instrukcji doczytałem że kabel optyczny lub HDMI 1.4 ale może coś poplątałem

0 6
  • #2 27 Gru 2011 13:39
    intenso
    Poziom 38  

Instrukcja nie kłamie :D

0
  • #3 27 Gru 2011 14:04
    yiabol
    Poziom 20  

Czemu chcesz podłączać dźwięk przez USB?
    Raczej nie ma takiej możliwości bo usb jest wykorzystywane do transmisji danych.
    Najlepiej przez HDMI pod acr (możesz mieć tylko jedno takie gniazdo)

0
  • #4 27 Gru 2011 14:16
    jlaz
    Poziom 8  

Nie chcę podłączyć dźwięku przez USB tylko tak podłączyć tv by dźwiek z USB odtwarzany był w KD ;)

intenso czym lepiej optykiem czy HDMI co polecasz?

0
  • Pomocny post
    #5 27 Gru 2011 14:18
    intenso
    Poziom 38  

ja mam ue37d5500 do amplitunera poprzez przewód optyczny,gdy oglądam film z usb i jest w DD albo w Dts to w menu tv trzeba przestawić jaki dźwięk ma być na wyjściu z tv,jak Dts to ustawiamy Dts,a jak DD to DD.

Dodano po 1 [minuty]:

ja wole optyczny miękki i mniejszy gabarytowo jest (cieńszy)

0
  • #6 27 Gru 2011 14:26
    jlaz
    Poziom 8  

Wielkie dzięki tak zrobię pozdro;)

0
  • #7 22 Sty 2012 11:40
    kazikmar1
    Poziom 8