Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault scenic 98r 2l gaz co jakis czas nie pali na jeden cylinder

27 Gru 2011 21:02 2995 7
  • Poziom 1  
    Z paleniem nie ma żadnego problemu, po przejechaniu dystansu ok 10 km gdy już się troche zagrzeje to samochód co jakis czas nie chodzi jak powinien.
    CZyli: nie równo pracuje, niechodzi na 1 cylinder. To że nie chodzi na 1 cylinder to nie jest non stop, tylko co jakiś czas w trakcie jazdy. Przez to spalanie średnie wychodzi ok 11 litrów średnio na 100 km i brak mocy w najczęściej potrzebnym momęcie.
    Ciśnienie sprawdzone wynik: na 1 ok na 2 ok, na 3 o 1 więcej a na 4 o pół

    Byłem u elelektryka i odnośni błędów nic nie wywnioskował powiedział ze cos z silnikiem. Powiedział tylko ze imobilajzer jest usunięty
    Dodam jeszcze, że przed wizytą u elektryka przy nie paleniu na wszystkie tłoki zapalała się kontrolka pomarańczowy poziomy zygzak ( w księżce serwisowej piszą ze jest to znaczek od zapłonu)
  • Poziom 35  
    gsm_baron napisał:
    Dodam jeszcze, że przed wizytą u elektryka przy nie paleniu na wszystkie tłoki zapalała się kontrolka pomarańczowy poziomy zygzak ( w księżce serwisowej piszą ze jest to znaczek od zapłonu)


    No i co wyszło?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    gsm_baron napisał:
    Dodam jeszcze, że przed wizytą u elektryka przy nie paleniu na wszystkie tłoki zapalała się kontrolka pomarańczowy poziomy zygzak ( w księżce serwisowej piszą ze jest to znaczek od zapłonu)


    Na bank zapamiętał co go bolało.
  • Poziom 36  
    RENO-MAX napisał:
    Coś mi to wygląda na cewkę cylindra
    Możliwe,
    borsche napisał:

    Ja zaczął bym od regulacji luzu zaworowego.
    Nie zaświeci się "EKG",
    kortyleski napisał:
    Na bank zapamiętał co go bolało.
    Owszem,
    gsm_baron napisał:
    Byłem u elelektryka i odnośni błędów nic nie wywnioskował powiedział ze cos z silnikiem.
    No przecież k...a nie z zawieszeniem...
    Przejrzyj połączenia przy cewkach i przy wtryskiwaczach, także złącze przy sterowniku, a jak nie pomoże, to niech ktoś odczyta Ci ten błąd (ale nie ten elektryk).
  • Poziom 31  
    Jeżeli nic nie pomoże sprawdzenie wiązek i po sprawdzeniu iskry,elektryki. moim skromnym zdaniem głowica do zdjęcia i zrobienia, zobaczymy i czekamy na efekt. reno 110km? pozdrawiam.
  • Poziom 42  
    borsche napisał:
    Ja zaczął bym od regulacji luzu zaworowego.

    Podpowiedź najbardziej prawdopodobna i trzeba to sprawdzić, a sprawdza się łatwo, co innego wyregulować...