Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Felicja po załączeniu silnika i wciśnięciu hamulca przepala się bezpieczn

28 Gru 2011 14:17 3000 10
  • Poziom 8  
    Problem po załączeniu silnika i naciśnięciu pedału hamulca przepala się bezpiecznik
    nr 14/światła stop/ - 15A. bez załączenia silnika jest ok
    może ktoś miał ten problem
    pozdrawiam
  • Poziom 28  
    Odłącz lampy z tyłu i zobacz czy dalej będzie się palił. Masz hak i gniazdo do przyczepki?
  • Poziom 8  
    odłączone tył - ok
    i po kolei zał lewa ok zał prawa - zwarcie bezpiecznik nr 14 przerywa zwarty obwód
    auto nie ma haka i przyczepki
    pozdrawiam
  • Poziom 37  
    Wsteczny, migacze O.K.? A problem występuje po włączeniu zapłonu czy po uruchomieniu silnika (jego pracy)?
    Oprócz mechanicznych uszkodzeń izolacji przewodów (do sprawdzenia przez Autora) - taka usterka teoretycznie nie może wystąpić, obwody nie są wspólne.
  • Poziom 8  
    migacze ,wsteczny ok usterka występuje po uruchomieniu silnika
    i wciśnięciu pedału hamulca bezpiecznik out dalej działają migacze
    światła za wyjątkiem hamowania i awaryjne
    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    A co później nie działa po spaleniu tego bezpiecznika??
  • Poziom 8  
    po sugestii leonka4 okazało się, że w lampie tylnej prawej było zwarcie w obwodzie
    światła stop co prawda po otwarciu lampy spalona była żarówka 5W postój
    po wymianie i przedmuchaniu lampy i zamontowaniu problem znikł.
    dziękuję za pomoc
  • Poziom 35  
    Kolego zobacz sobie na czujnik cofania, jak ci poduszka silnika zepsuje to ten czujnik dotyka do ramy i robi zwarcie kabelkami.
  • Poziom 8  
    W końcu udało się odnaleźć przyczynę - winowajcą był kabelek do lampy
    środkowej stop występowało okresowe zwarcie pod osłoną gumową na połączeniu
    karoserii z tylną klapą , jeszcze 2 przewody z ogrzewania szyby były
    pęknięte
    I to by było na tyle.
  • Poziom 10  
    Długo męczyłeś się aby to zlokalizować??
    Jak udało się Tobie to naprawić?
    Ja mam właśnie taki sam problem aktualnie.
  • Poziom 8  
    Naprawa-osłonę gumową skurczyć, następnie wyciąć uszkodzone przewody, wlutowć nowe przewody ,przed lutowaniem założyć izolację, zaizolować całość
    nasunąć osłonę.
    Trudno było znaleźć przyczynę. Przewody te wyginają się przy każdym otwarciu
    tylnej klapy stąd mogą po iluś latach ulec uszkodzeniu niekiedy nie powodując
    stałego zwarcia. powodzenia