Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kolumny Tonsil space'86 przerobienie

16 Dec 2004 11:37 2534 12
  • Level 13  
    Witam posiadam takie kolumny jak z temacie postu. Zmieniłem sobie w nich głosniki na 888 150W. Czy przerobić coś jeszcze w srodku. Po co zwrotnice. Dodam, że jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprzęt nagłośnieniowy. Może jakieś propozycje przeróbek? Parametry kolumn to :moc znamionowa 50W, moc muzyczna 70W, impedancja 8Ω.
    Pozdrawiam
  • Level 18  
    Ale jaja, ja ten temat tłuczę na elektrodzie od miesiąca. I wiesz co ostatnio zmieniłem w tych kolumnach - miałem basy 888 (dokładnie takie, jak ty), wywaliłem je (bo grają "plastikowo", nieczysto, bucząco, i w ogóle do d...), wstawiłem oryginalne Tonsile GDN 20/60/11 i jest teraz porządny dźwięk. Na minus podam, że jest trochę mniej basu.

P.S. Wciśnij SZUKAJ i poczytaj trochę o space'86, bo kilka postów z ostatniego miecha jest.
    P.S2. Jak jesteś zielony, to nie ruszaj zwrotnic i wstaw sobie takie głośniki, jakie oryginalnie powinny być.
    P.S3. Ewentualnie wpakuj do środka trochę gąbki (żeby wytłumić), bo w moich oprucz szmatki to nie było żadnego mat. tłumiącego.
  • User removed account  
  • Level 18  
    seth81, czy ty chcesz z kolumn na 888 zrobić high-end ? :sm38:
    Najpierw niech wymieni te 888 na porządne głosniki, a potem się bawi w tuning. No i bez przesady z tym srebrem itd. - takie zabiegi to można robić w kolumnach wysokiej klasy, tutaj niewiele poprawią w dźwięku, a kasę lepiej wydać na coś, co faktycznie pomoże.

Ale popieram wymianę kondków, szczególnie tych bipolarnych w średniakach. Kabelki też można dać lepsze - grubsze z czystej miedzi.
  • Level 13