Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zwarcie w zapalniczce po podłączeniu lampy przenośnej i jej następstwa w VW golf

wiesiek533 30 Gru 2011 09:14 3276 18
  • #1 30 Gru 2011 09:14
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Po podłączeniu lampy przenośnej coś "pyknęło", a następnie straciłem światło w kabinie i bagażniku, brak otwierania drzwi przez sprężarkę, zegar sam sie zeruje, zawiesza się obrotomierz i czujnik paliwa. Doradźcie co robić ? Dodam iż sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, samochód odpala, jeździ wszystkie światła zewnętrzne są. W czasie jazdy włączam światło w kabinie i włączają się światła awaryjne. Drzwi mogę zamknąć tylko od strony pasażera kluczykiem. Nie mogę używać pilota od alarmu.

    PROSZĘ O PILNĄ POMOC :(


    Samochód to VW Golf III TDI 1998r.

    0 18
  • #2 30 Gru 2011 09:44
    wojtekryba
    Poziom 32  

    To źle sprawdziłeś.

    0
  • #3 30 Gru 2011 09:56
    wiesiek533
    Poziom 8  

    To myślisz, że to jednak wina bezpiecznika? Gdzieś czytałem, że to może być ten nr 21?

    0
  • #4 30 Gru 2011 10:15
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 30 Gru 2011 10:28
    wiesiek533
    Poziom 8  

    To pod maską jest jakiś bezpiecznik : D ? Jeżeli tak to podajcie mi jego ulokowanie.

    0
  • #7 30 Gru 2011 11:11
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Więc wymienić bezpiecznik 21 i 22 i powinno wszystko dobrze działać ?

    0
  • #8 30 Gru 2011 11:14
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 30 Gru 2011 11:16
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Do kostki prąd dochodzi, a dalej do zapalniczki już nie.

    0
  • #10 30 Gru 2011 11:40
    Zico63
    Poziom 37  

    Której z kostek? Tam ich pełno.

    0
  • #11 30 Gru 2011 11:50
    wiesiek533
    Poziom 8  

    No tej od zapalniczki

    0
  • #12 30 Gru 2011 11:54
    Zico63
    Poziom 37  

    Czyli kostki zasilającej zapalniczki? Jej wtyczki?
    To ciekawe. Czy te światła to na pewno awaryjne a nie bezgłośny alarm?
    Mimo odpięcia wtyczki nadal się to dzieje? I jeszcze jedno pytanko (zamęczam Kolegę a nic nie podpowiadam, ale chcę więcej wiedzieć). TDI ma obrotomierz i cyfrowy zegarek, jak pracuje zegarek, normalnie? Nie traci się lub resetuje?

    0
  • #13 30 Gru 2011 12:02
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Obrotomierz po wyłączeniu silnika sie zarzyna, a zegarek po włączeniu silnika się resetuje i leci od zera

    1
  • Pomocny post
    #14 30 Gru 2011 12:06
    Zico63
    Poziom 37  

    To jest jednak brak zasilania z bezpiecznika 21. Możliwe jest też osmalenie mocowania bezpiecznika: wyjąć-włożyć-wyjąć-włożyć.
    Mało możliwe jest też upalenie masy na LEWYM słupku obok skrzynki bezpiecznikowej. Tam jest takie charakterystyczne koło z powpinanymi konektorami. Nie mogę podać teraz fotki tego, dopiero po południu z domu, ale Kolega trafi.

    0
  • #15 30 Gru 2011 12:09
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Czyli to wina tego jednego bezpiecznika ?

    0
  • Pomocny post
    #16 30 Gru 2011 12:12
    Zico63
    Poziom 37  

    Centralny, zegarek, oświetlenie wnętrza i zapalniczka - są na tym jednym; alarm (fabryczny) też bierze podtrzymanie. Radio ma 22, pewnie "chodzi" ono bez zmian.

    Znalezione na necie foto tego punktu masowego:
    Zwarcie w zapalniczce po podłączeniu lampy przenośnej i jej następstwa w VW golf

    0
  • #17 30 Gru 2011 12:27
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Czyli sprężarka zamka też jest pod tym bezpiecznikiem ?

    Dodano po 40 [sekundy]:

    Z ostatniej chwili : Wymiana w.w bezpiecznika naprawiła wszystko :> założony był za słaby :D

    0
  • #18 30 Gru 2011 12:32
    Zico63
    Poziom 37  

    Tak jest: sprężarka czyli mały kompresorek pneumatyczny w bagażniku (oczywiście oryginalny, bo dokładane to już inna historia). Cieszę się i pozdrawiam, życząc Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Oby Golf służył lata!!! :D

    0
  • #19 30 Gru 2011 12:59
    wiesiek533
    Poziom 8  

    Nom nawzajem :)

    0