Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop ograniczony dostęp

31 Gru 2011 10:03 3037 7
  • Poziom 8  
    Posiadam komputer i laptop, router TP-LINK W 8901G. Internet z netii.
    Wczoraj gdy odpaliłem laptopa gdy chciałem się połączyć z siecią wyskoczył mi komunikat ograniczony dostęp. Poniżej screen z laptopa
    Laptop ograniczony dostęp

    Wcześniej wszystko działało dobrze... Na telefonie normalnie mi się łączy przez wifi więc wina musi być laptopa.
    Screen z komputera:
    Laptop ograniczony dostęp
    Screen z laptopa:
    Laptop ograniczony dostęp
    Laptop ograniczony dostęp



    Obrazy proszę umieszczać poprzez przycisk "Dodaj obrazek" - instrukcja. Proszę poprawić swój post. [piterus99]
  • Poziom 24  
    Karta sieciowa laptopa pobiera nieprawidłowy adres IP. Otwórz cmd, wpisz najpierw ipconfig /release, potem wpisz ipconfig /renew. Sprawdź jeszcze w połączeniach sieciowych, właściwościach karty i właściwościach protokołu TCP/IP v4 czy na pewno zaznaczone jest automatyczne pobieranie adresów IP i DNS.
  • Poziom 8  
    Jest zaznaczone automatyczne, a po wpisaniu 2 komend wyskoczyło mi:
    Laptop ograniczony dostęp
  • Poziom 24  
    Start, u dołu wpisz services.msc i sprawdź, czy masz na liście i czy jest włączona opcja Zdalne wywoływanie procedur (RPC).
  • Poziom 8  
    Typ jest ustawiony automatyczny, a stan uruchomiono.

    Dodano po 1 [godziny] 24 [minuty]:

    Ok problem rozwiązany, format zawsze pomoga :)

    Do zamknięcia.
  • Poziom 9  
    92michal92 napisał:
    Typ jest ustawiony automatyczny, a stan uruchomiono.

    Dodano po 1 [godziny] 24 [minuty]:

    Ok problem rozwiązany, format zawsze pomoga :)

    Do zamknięcia.


    Możesz napisać w jaki sposób rozwiązałeś ten problem bo borykam się z identycznym
  • Moderator - Sieci, Internet
    cichy_71 napisał:

    Możesz napisać w jaki sposób rozwiązałeś ten problem bo borykam się z identycznym

    Kolega poszedł na "łatwiznę" zrobił to co robi 90% narodu (format c:\) ;)
    Tak na poważnie to wrzuć screen-a z ipconfig /all, poza tym napisz jaki masz router, dostawcę i system operacyjny.
  • Poziom 9  
    ok problem wydaje się rozwiązany prawdopodobnie przyczyną jest uszkodzona kabel/wtyczka jutro muszę kupić wtyczki rj45.