Witam,
dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik temperatury,paliwa,kontrolki rezerwy paliwa ,ciśnienia oleju w Octavi[O1]
Streszczam co należy zrobić.
Na wysokości stabilizatora TLE tylko na odwrotnej stronie płytki zegarów są trzy rezystory.
Należy wszystkim poprawić luty , szczególnie zwracając uwagę na ten oznaczony na zdjęciu na czerwono.Najprawdopodobniej grzejący się stabilizator skutecznie spowodował utlenienie się tego lutu.Stwierdziliśmy to dokonując pomiarów.
U mnie ten lut był głowną przyczyną usterki. Był na tyle utleniony iż musiałem usunąć z niego stare lutowie i pokryć nową cyną,choć wizualnie wyglądał na dobry.
Można nie usuwać plastikowej białej ramki od zegarów , a jedynie bardzo delikatnie ją odchylić zwalniając jej część zaczepów.
W większości jest to jedyna usterka tablicy.
Dla pewności można poprawić również luty samego stabilizatora TLE.
Miłej pracy-ostrożnie przy lutowaniu.
Już sie nie ożywiły,nowe działają ale mam problem z kodowaniem,obecne zegary to: JU1919034 G VDO V22 a ich kodowanie to 02140 czy to odpowiednie kodowanie? według róznych instrukcji wychodzi ze albo powinno być 04140 lub 04130 lub 04132
i pytanie pierwsze mam takie : które bedzie najbardziej odpowiednie?
pytanie drógie : czy jakbym chciał wstawic cos takiego - http://allegro.pl/licznik-nowy-skoda-octavia-1-ringi-1-2-fis-f-vat-i2017188784.html to czy był grało w moim aucie?
Pozdrawiam.
dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik temperatury,paliwa,kontrolki rezerwy paliwa ,ciśnienia oleju w Octavi[O1]
Streszczam co należy zrobić.
Na wysokości stabilizatora TLE tylko na odwrotnej stronie płytki zegarów są trzy rezystory.
Należy wszystkim poprawić luty , szczególnie zwracając uwagę na ten oznaczony na zdjęciu na czerwono.Najprawdopodobniej grzejący się stabilizator skutecznie spowodował utlenienie się tego lutu.Stwierdziliśmy to dokonując pomiarów.
U mnie ten lut był głowną przyczyną usterki. Był na tyle utleniony iż musiałem usunąć z niego stare lutowie i pokryć nową cyną,choć wizualnie wyglądał na dobry.
Można nie usuwać plastikowej białej ramki od zegarów , a jedynie bardzo delikatnie ją odchylić zwalniając jej część zaczepów.
W większości jest to jedyna usterka tablicy.
Dla pewności można poprawić również luty samego stabilizatora TLE.
Miłej pracy-ostrożnie przy lutowaniu.
Już sie nie ożywiły,nowe działają ale mam problem z kodowaniem,obecne zegary to: JU1919034 G VDO V22 a ich kodowanie to 02140 czy to odpowiednie kodowanie? według róznych instrukcji wychodzi ze albo powinno być 04140 lub 04130 lub 04132
i pytanie pierwsze mam takie : które bedzie najbardziej odpowiednie?
pytanie drógie : czy jakbym chciał wstawic cos takiego - http://allegro.pl/licznik-nowy-skoda-octavia-1-ringi-1-2-fis-f-vat-i2017188784.html to czy był grało w moim aucie?
Pozdrawiam.