Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router Edimax br-6204wg i ustawienia Wi-Fi.

04 Sty 2012 09:55 4668 10
  • Poziom 14  
    Witam.
    Wczoraj podłączyłem neostradę, w związku z tym, że w domu są dwa komputery (drugi laptop) postanowiłem podłączyć modem neostrady do routera edimax br-6204wg by ten dał sygnał na wifi laptopa.
    Router przywróciłem do ustawień fabrycznych bo wcześniej miałem go skonfigurowanego do innego połączenia internetowego. Podłączyłem do routera modem z neostrady, kabel do komputera i internet działa lecz nie widzi tego połączenia w ogóle laptop.
    Jestem zielony w tym temacie i nie wiem za co się wziąć, widziałem, że było kilka podobnych tematów w sieci odnośnie ustawień wifi ale nie wiem jak się do tego zabrać.
    Proszę użytkowników Elektrody o pomoc.
    Z góry dziękuję
  • Poziom 14  
    COMBO ZTE ZXDSL 831AII
  • Poziom 30  
    Jak widzę w instrukcji, modem może pracować w trybie Ruter lub Bridge. Ruter sugeruje, że modem robi translację adresów. A to nie dobrze bo to edimax ma to robić. Według mnie, będzie sprawa działać gdy ZTE będzie w trybie Bridge. Kiedy masz modem ZTE podłączony bezpośrednio do komputera, to jaki masz adres IP? Jeśli nie jest publiczny to znaczy, że ZTE działa jak ruter.
  • Poziom 14  
    Podczas instalacji modemu miałem możliwość wybrać między Ruter a Bridge wybrałem Ruter, zmienić to ?
    Nie mam pojęcia jak sprawdzić czy adres IP jest publiczny czy też nie, jakaś podpowiedź ?
  • Poziom 14  
    Sufiks DNS konkretnego połączenia : Home
    Adres IP :192.168.1.2
    Maska podsieci :255.255.255.0
    Brama domyślna :192.168.1.1

Próbowałem przestawić modem na Bridge ale wtedy w ogole nie moge się zalogować do sieci

Dodano po 4 [minuty]:

Powyższe było gdy wpiąłem przewód bezpośrednio pod kompa a jak pod router to tak
    Sufiks DNS konkretnego połączenia :--- pusto