Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Excel - makro , zastosowanie do wielu arkuszy.

max1968 04 Jan 2012 10:01 8220 32
    max1968
    Level 9  
    Witam, mam problem. Na jednej ze stron znalazłem makro które działa w jednym arkuszu.
    Chciałbym je zastosować do kilku jednakowych arkuszy, nie mam doświadczenia z makrami i dlatego proszę o poradę jak to zrobić.
    Z góry dziękuje.

Option Explicit

Dim Zakres As Range

Private Sub Workbook_Open()

Call Ustal_zakres

End Sub

Private Sub Workbook_SheetChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)

Dim haslo As String

On Error GoTo Workbook_SheetChange_Error

Application.EnableEvents = False

With Sh

If .Name = ("1") Then
    If Not Zakres Is Nothing Then
    If Not Intersect(Target, Zakres) Is Nothing Then
    haslo = Application.InputBox("Podaj hasło", "Hasło", Type:=2)
    If haslo <> "zosia" Then
    Call MsgBox("Zmiany możesz wprowadzać tylko w ostatnim dniu !""", vbExclamation, "Blokada")
    On Error Resume Next
    Application.Undo
    On Error GoTo 0
    End If

End If
    End If
    End If
    Call Ustal_zakres
    End With

Resume_Workbook_SheetChange:

Application.EnableEvents = True

On Error GoTo 0
    Exit Sub

Workbook_SheetChange_Error:

MsgBox "Błąd " & Err.Number & " (" & Err.Description & ") w procedurze Workbook_SheetChange"
    Resume Resume_Workbook_SheetChange

End Sub

Private Sub Ustal_zakres()

Dim OstW As Long
    Dim NowyM As Byte
    Dim NowyR As Integer
    Dim Tbl As Variant
    Dim x As Long
    Dim WierszBlok As Long

On Error GoTo Ustal_zakres_Error

With ThisWorkbook.Worksheets("1")

OstW = Last(.Columns("C"))
    If OstW < 2 Then Exit Sub

Do While OstW > 1
    If IsDate(.Range("C" & OstW).Value) Then
    NowyM = VBA.Day(.Range("C" & OstW).Value)