Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

restauracja ekspresu ciśnieniowego BRASILIA

elektrolot 04 Sty 2012 13:30 3523 4
  • #1 04 Sty 2012 13:30
    elektrolot
    Poziom 2  

Witam,
    zamierzam podjąć się restauracji starego profesjonalnego ekspresu do kawy marki BRASILIA, szkopuł jest w tym że o ile sam sobie dam radę z wszelkimi pracami typu mechanicznego nie znam się na elektronice, czy możecie mi polecić kogoś z okolic warszawy kto mógłby sprawdzić działanie modułu elektronicznego?

Pozdrawiam

0 4
  • #2 06 Sty 2012 00:25
    jarack
    Poziom 15  

Witam

Tak sobie myślę że wypadało by podać model, rok produkcji, może fotkę (jeśli nie masz danych). Twoje pytanie brzmi: kto mi naprawi samochód, mam renault. Poza tym sprawdzenie elektroniki czyli: modułu a może panelu sterującego czy może płyty, a może elementów wykonawczych.... wykonanie przeglądu ekspresu do kawy najlepiej i najtaniej można dokonać jak wszystko jest w całości!! :)

0
  • #3 07 Sty 2012 21:30
    elektrolot
    Poziom 2  

Niestety roku produkcji, nazwy modelu nie znam
    nr fabryczny znajduje się na 2 zdjęciu

Ekspres próbowałem uruchomić

Ten po prawej stronie z przewodami to moduł, lewe gniazdo od wtyczki było całkowicie oderwane ,(widać że ktoś przy tym grzebał) ale zostało przylutowane lecz takich kwiatków może być więcej.
    Generalnie coś z tym modułem jest nie tak bo nie włącza się nic ani nie zapalają się żadne kontrolki. Jeden z przekaźników wygląda dziwnie.

Grzałki są zasilane osobno i przynajmniej jedna działa a są chyba dwie.
    Steruje nimi presostat i to działa bo sprawdzałem choć styki w tym presostacie są mocno wypalone ale na razie wystarczyło je przeczyścić.

0
  • #4 10 Sty 2012 23:42
    jarack
    Poziom 15  

Twój ekspres to: Brasilia Portofino lata 90-te (99%)