Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny

CUSTOM 04 Sty 2012 23:24 4663 3
  • #1 04 Sty 2012 23:24
    CUSTOM
    Poziom 9  

    Witam kolegów.
    Mam pytanko? Czy można by zamontować gaźnik Gaźnik ATV QUAD 150 zamiast gaźnika oryginalnego WALBRO. Obecnie mam założony oryginał i skuter bardzo dużo mi pali-ok 5L/100km/ na dodatek bardzo śmierdzi spalinami i nie można go wyregulować. Gaźnik został wyczyszczony, przedmuchany i dalej to samo. dla tego stwierdziłem, ze najlepiej było by wymienić na inny ale nie za bardzo bym chciał zakładać używany bo może być taki jak obecny, a o nowym to nie mam co marzyć. Oto fotki gaźnika ATV i Wolbro. Jedyny problem, to inne średnice wylotu i wlotu ( ATV trochę mniejsze ) ale myślę, że jest to do przeskoczenia.
    Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny Piaggio Skipper 150 4T zamiana gaźnika na inny

  • #2 05 Sty 2012 16:17
    BANANvanDYK
    Poziom 37  

    Założenie chińskiego gaźnika to nie jest dobry pomysł.
    Skup się nad przyczyną zalewania silnika na oryginalnym gaźniku. Sprawdź czy urządzenie ssania automatycznego działa prawidłowo (zamyka się po rozgrzaniu), czy nie zaciąga paliwa przez wężyki podciśnieniowe (z zaworu paliwowego), czy układ dolotowy jest odpowiednio drożny. Należałoby sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej i wielkości dysz, ale potrzebne są dane regulacyjne/serwisówka, a do tego modelu będzie ciężko - pozostaje poszukać od podobnych modeli, np. Vespy.

  • #3 05 Sty 2012 21:21
    CUSTOM
    Poziom 9  

    Przed napisaniem tego posta, urządzenie ssania sprawdziłem i działa prawidłowo, poziom paliwa sprawdziłem i jest OK, natomiast co do dysz to nie wiem czy są w porządku i nie wiem czy nie zasysa paliwa przez wężyki podciśnieniowe. Powiem szczerze, że skuter mam od zeszłego roku, od końca sierpnia. Kupiłem go jako przywieziony z za granicy, ale było w nim dużo mieszane i od początku miałem ten problem. Myślałem, że to kolektor ssania bo był klejony na silikon- wiec kupiłem nowy, ale zbytniej poprawy nie ma. A co do serwisówki do VESPY to nie mam pojęcia skąd można wziąć, a znaleźć jakiekolwiek dane regulacyjne do skuterów firmowych jest praktycznie nie możliwe.

  • #4 10 Sty 2012 08:43
    CUSTOM
    Poziom 9  

    Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME