Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Tonsil altus 75 w samochodzie - pytanie

mirek26021977 05 Jan 2012 00:13 2361 14
    mirek26021977
    Level 10  
    witam mam w ciężarówce dwie kolumienki altus-a 75 ,pracują na chwile obecną pod zwykłym radiem Sony ,pytanie brzmi jaki wyciągnąć z nich trochę więcej a wiem ze można stosując wzmacniacz ,ale tu mam małe schody bo zasilanie mam 24V jestem prawie zielony wiec proszę o wyrozumiałość .Napis będzie widoczny z zewnątrz podświetlany na niebiesko tak na marginesie ,tak to wygląda na dziś Tonsil altus 75 w samochodzie - pytanie Tonsil altus 75 w samochodzie - pytanie Tonsil altus 75 w samochodzie - pytanie
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    Pierwsza sprawa. Nie spodziewaj się cudów. One są jak rozumiem w szoferce w saloniku ? To jest malutkie pomieszczenie, więc siłą rzeczy Altusy nie zagrają dobrze.
    Druga sprawa, nie zagrają dobrze, gdyż są źle zregenerowane. Na chińskich podzespołach.
    mirek26021977 wrote:
    ale tu mam małe schody bo zasilanie mam 24V jestem
    Nie jest to żaden problem. Istnieją przecież wzmacniacze dedykowane do zasilania 24V. Z samodzielną budową też raczej problemu by nie było. Nawet na forum chyba widziałem kiedyś schemat takiego wzmacniacza.
    Koniecznie musisz mieć tam te Altusy ? Nie wystarczy Ci w ciężarówce zwyczajne caraudio ? Wszystkie Altusy, dobrze grają dopiero w dużych pomieszczeniach i pod mocnym wzmacniaczem. Będziesz miał tam hałas.
    mirek26021977
    Level 10