Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laguna I 96 1,8 8V benzyna+LPG .SERV i lampka wtrysku paliwa

05 Sty 2012 18:48 5435 10
  • Poziom 16  
    Mam problem z tą nieszczęsna lampką gdy zaświeca się zaczyna szarpać i silnik pracuje na 2 cylindrach . Wymieniłem świece wymieniłem przewody wysokiego napięcia,pompę paliwa, resetowałem komputer już nie raz i nadal zaświeca się nie raz jest ok silnik chodzi normalnie ale ostatnio to rzadkość .Zauważyłem też ze powyżej 3 tyś obrotów silnik muli i wtedy zaczyna się taniec. Wyłączałem podczas jazdy samochód i kluczykiem wyłączałem i włączałem immobiliser i też nic to nie pomagało. Myślę że to może wina którejś cewki zapłonowej sam już nie wiem co z tym zrobić.
    Dzisiaj podpiąłem po komputer i wykazało anomalia wtrysku paliwa
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Mi lampka service i stop świeciła się jak miałem przedmuchaną uszczelkę pod głowicą. Może być też to wina wtrysku.
  • Poziom 16  
    Raczej uszczelka odpada bo jak by była wydmuchana to cały czas by było źle a to jest raz dobrze raz źle np pozapala się i po chwili chodzi dobrze wszystko gra. Znajomy mechanik powiedział mi ze może to być wina wtrysku ze przytarty.
  • Poziom 29  
    T.O.M.M.Y napisał:
    Dzisiaj podpiąłem po komputer i wykazało anomalia wtrysku paliwa

    , nigdy nie widziałem takiej usterki, chyba że ktoś Ci źle przetłumaczył. Cewka owszem poże powodować takie szarpanie ,ale nigdy nie zaświeci odrazu lampki. Mulenie powyżej iluśtam, to pewnie regulacja zaworów, szarpanie to może być albo zła masa na silniku z tyłu po lewej ( jak patrzysz od przodu) z tyłu silnika, albo przerwany przewód do map sensora. Jeżeji wiesz jak to sprawdzić to działaj jak nie to daj sprawdzić komuś kto wie. pozdrawiam i powodzenia.
  • Poziom 38  
    Podaj numer błędu. Tłumaczenia czasami są przeciekawe. W tym roczniku to i tak za wiele nie dowiemy się od sterownika i raczej trzeba sie zdać na "entelegencje" i doświadczenie mechanika. Szarpie na benzynie, LPG, czy obu paliwach?
  • Poziom 16  
    Na benzynie czy na LPG takie cuda robi ?

    1. Kontrola luzów zaworowych
    2. Jeśli problem dotyczy tylko benzyny. Na prube odłączyć zieloną wtyczkę od MAP-sensora i sprawdzić czy się nie poprawiło. Po dołączeniu wtyczki silnik odpali jednak SERV i i konka ^^ będzie się nadal palić.
    Swoją drogą w tych autach niewiele jest powodów które mogą zapalić SERV.
    Zwykle strzał gazu w kolektor, lub umierający emulator od LPG to podejrzani nr 1.
    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Na benzynie i gazie to samo . Zawory ustawiane były .Zazwyczaj problem pojawia się jak przejadę z 30 km lub więcej . Dzisiaj zauważyłem że jak zaczyna się pojawiać ten błąd to nie pali na jednym cylindrze zdejmowałem przewód z świecy i iskra była ale zero reakcji .
  • Poziom 16  
    Dzisiaj wymieniłem wtrysk i problem nadal się pojawia. Kiedyś ten problem pojawiał się rzadziej ale jak się pojawił to wystarczyło wyjąć bezpiecznik od wtrysku i próbować palić i problem znikał na jakiś czas. Dzisiaj ja problem pojawia się podczas jazdy wystarczy wyłączyć i włączyć samochód i znika usterka
  • Warunkowo odblokowany
    panam napisał:
    T.O.M.M.Y napisał:
    Dzisiaj podpiąłem po komputer i wykazało anomalia wtrysku paliwa

    , nigdy nie widziałem takiej usterki, chyba że ktoś Ci źle przetłumaczył. Cewka owszem poże powodować takie szarpanie ,ale nigdy nie zaświeci odrazu lampki. Mulenie powyżej iluśtam, to pewnie regulacja zaworów, szarpanie to może być albo zła masa na silniku z tyłu po lewej ( jak patrzysz od przodu) z tyłu silnika, albo przerwany przewód do map sensora. Jeżeji wiesz jak to sprawdzić to działaj jak nie to daj sprawdzić komuś kto wie. pozdrawiam i powodzenia.


    I tu cię kolego troszkę zaskoczę. Pracuje na sprzęcie GEDBOX nie jest to kto wie jakie cudo ale wystarczy i on zawsze mi pokazuje ANOMALIA WTRUSKU PALIWA bądż ANOMALIA WTRYSKU ECU i bez kodu. Otóż w tym przypadku jest to wina czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym (map sensor) bądż wężyk od niego co jest standardem w Renaulcie.Ale w większości przypadkach ten bład oznacza wymiana map sensora.
  • Poziom 16  
    Nie wiem czym to może być spowodowane ale wczoraj zalałem z 10 litrów benzyny i od wczoraj zrobiłem gdzieś z 150 km i jak na razie problem się nie pojawił