Witam.
Planuję budowę przyczepki samochodowej typu 'SAM', z racji iż przyczepka ma być trochę ponad standardowa i przewozić ładunki o masie około 1000kg, są 2 możliwości jej budowy:
-z zastosowaniem jednej osi o nośności 1400kg
- lub z zastosowaniem dwóch osi o nośności 750kg.
Jeśli ktoś z was ma na codzien styczność z tym tematem prosił bym o podanie 'za' i 'przeciw' każdego rozwiązania.
IMO większość argumentów przemawia za dwiema osiami, jednakże mają też minus gdyś stawiają większy/dużo większy opór podczas skręcania....
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie rady
Planuję budowę przyczepki samochodowej typu 'SAM', z racji iż przyczepka ma być trochę ponad standardowa i przewozić ładunki o masie około 1000kg, są 2 możliwości jej budowy:
-z zastosowaniem jednej osi o nośności 1400kg
- lub z zastosowaniem dwóch osi o nośności 750kg.
Jeśli ktoś z was ma na codzien styczność z tym tematem prosił bym o podanie 'za' i 'przeciw' każdego rozwiązania.
IMO większość argumentów przemawia za dwiema osiami, jednakże mają też minus gdyś stawiają większy/dużo większy opór podczas skręcania....
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie rady
