Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat b5 montaż car audio

05 Sty 2012 22:06 8334 12
  • Poziom 8  
    Witam Wszystkich

    A mianowicie tak jak w temacie zamierzam podłączyć pierwsze car audio w moim Passacie. Mój problem polega na tym że brakuje mi informacji na temat tego jak pociągnąć Chinche z bagażnika do kieszeni radia. Nie chodzi mi o chowanie kabla pod listwami progów a o to jak kabel wkomponować w konsole "od tyłu". Czy ktoś posiada Passata i bawił się już tym? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak w każdym innym aucie. Trzeba się schylić i spojrzeć. Jak nie wiesz jak, przyjedź, to zrobię...
  • Poziom 8  
    Błażej napisał:
    Jak w każdym innym aucie. Trzeba się schylić i spojrzeć. Jak nie wiesz jak, przyjedź, to zrobię...


    Hehe schylanie schylaniem ... ale niestety nigdy nie bawiłem sie w to... I do końca nie wiem co zrobić. Poprostu nie wiem jak dojść ... Kawałek mam do Ciebie, nie chce mi się tyle jechać :D
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Poszukaj informacji z opisem krok po kroku.

    Akurat o b5 jest bardzo dużo opisów.
  • Poziom 8  
    qstosz napisał:
    Poszukaj informacji z opisem krok po kroku.

    Akurat o b5 jest bardzo dużo opisów.


    Staram się ... Może coś z tego wyjdzie
  • Poziom 28  
    Ja u siebie robiłem to tak dawno że z pamięci nie dam rady napisać krok po kroku jak to zrobiłem. Ale ciągnąłem kable od kieszeni w stronę bagażnika. Wszystko zależy którym progiem puszczasz chinche. U mnie szły lewą stroną. Musisz wypiąć te zaślepki po lewej stronie obok radia, wymontować radio i zdemontować kawałek osłony koło pedału gazu( u mnie nie było tego kawałku więc miałem łatwiej. Przeciskasz kable tak żeby wyszły z tyłu koło pedału gazu, dalej ja wcisnąłem je nad osłonę która jest pod kierownicą. Zaraz za sprzęgłem kabel przechodził u mnie pod wykładzinę. Trzeba wymontować ten kawałek osłony koło progu i odkręcić to metalowe podparcie na nogę. Później już prosto progiem do bagażnika.
    Mam nadzieję że mój opis ci trochę ułatwi sprawę.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Po co się pchać z przewodem tam, gdzie więcej roboty? Przecież po lewej stronie masz pedalierę, kolumnę, całą elektrykę, która może też negatywnie wpływać na sygnał...
    Spokojnie puszczasz się prawą stroną. Opcji jest kilka, od takiej dla leniwych - wcisnąć żeby nie wypadło, po rozbiórkę i stabilny montaż...
    PS. Bahną masz chwilę jazdy z tego Zgorzelca:D
  • Poziom 28  
    Niby więcej roboty ale w moim wypadku prawą stroną idzie zasilanie wzmacniacza więc prawa strona odpadała. A jak się ma porządne kable a nie jakieś badziewie chińskie to zakłóceń z elektryki nie będzie.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zenek1988 napisał:
    jak się ma porządne kable a nie jakieś badziewie chińskie to zakłóceń z elektryki nie będzie.

    Tutaj niestety 100% pewności nie ma, więc lepiej i taka jest zasada, unikać jak tylko się da, sąsiedztwa elektryki (robiłem to kilka lat - mam pewne doświadczenia...).
  • Poziom 28  
    Błażej napisał:
    Tutaj niestety 100% pewności nie ma, więc lepiej i taka jest zasada, unikać jak tylko się da, sąsiedztwa elektryki (robiłem to kilka lat - mam pewne doświadczenia...).

    U mnie elektryki nie dało się uniknąć bo wszędzie kable idą. Ale zawsze lepiej z dala od zasilania wzmacniacza.
  • Poziom 10  
    Chinche stroną pasażera, nad schowkiem i progiem do bagażnika, a zasilający najłatwiej z akumulatora przez otwór linki otwierania przedniej klapy, dalej progiem po stronie kierowcy. Mam tak u siebie...
  • Poziom 34  
    mrekt napisał:
    zasilający najłatwiej z akumulatora przez otwór linki otwierania przedniej klapy

    Na ten przykład w B5FL po zdjęciu pokrywki ECU na podszybiu mamy dostęp do "ogromnej dziury" która umożliwia przełożenie conajmniej czterech kabli od spawarki :) luźno ułożonych..
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    slavwek.ie napisał:
    Na ten przykład w B5FL po zdjęciu pokrywki ECU na podszybiu mamy dostęp do "ogromnej dziury" która umożliwia...

    ...przełożenie przewodu razem z ręką :D

    Nie zapomnij o OBOWIĄZKOWYM bezpieczniku jak najbliżej akumulatora. Nie zabezpiecza on wzmacniacza, bo ten ma własne bezpieczniki, ale instalację zasilającą położoną przez ciebie, przed przypadkowym zwarciem do masy.