Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
flexghzflexghz
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 1998 rok 1.6 benzyna + Gaz opanowanie pilotów i modułu komfortu

06 Sty 2012 13:33 3871 19
  • Poziom 20  
    Witam mam kilka hmm problemów z modułem komfortu. Jakiś czas temu mój tato kupił pasata. Poniżej podaje jego dane odczytane z książeczek itd. Mam nadzieję że są one wystarczające.

    Code:
    wvwzzz3bzwp408453 AHL
    
    Rok produkcji 1998
    1,6 Benzyna+GAZ

    3B23c5 Passat
    Basisl4 74 M
    FC VEGKW AHL

    Passat deutsh 7,97
    981.551.3BP.00



    Teraz tak potrzebuje sprawdzić czy mam oryginalne piloty. Są one 2 przyciskowe mają diodkę. Jeden działa drugi nie mimo że diodka mryga.

    Nie mam pilota w scyzoryku.
    Z pilota działa mi otwieranie i zamykanie centralnego zamka (nie mam alarmu.)
    Oraz dodatkowe zabezpieczenie po wejściu do autka przekręceniu na zapłon muszę wcisnąć guzik 1 potem 2 i dopiero auto odpalić. Nie wiem czy to oryginalnie jest montowane.

    Aby to zabezpieczenie usunąć muszę otworzyć drzwi kierowcy na oścież i zdjąć taką zatyczkę z dyski rozdzielczej i przepiąć kabelki.

    Teraz pytania:

    1. Czy piloty mam oryginalne ?
    2. Czy to zabezpieczenie jest oryginalne?
    3. Jak przypisywać nowe piloty?
    4. Jaki mam moduł komfortu?
    5. Czy mogę zrobić domykanie szyb z pilota?

    Generalnie mój cel to przywrócić auto do oryginalnej instalacji następnie zamontować nowy alarm z jakimiś zabezpieczeniami i domykaniem szyb i pilotami.
    Ewentualnie darować sobie alarm i przypisać nowe piloty. Bo mam 1 który ledwo zipie;]
  • flexghzflexghz
  • Poziom 33  
    to nie orginalne piloty , na reszte pytan znajdziesz odpowiedz na tym forum użyj opcji szukaj
  • Poziom 20  
    Ale te piloty są przypisane do modułu komfortu czy do jakiegoś zewnętrznego modułu?
  • flexghzflexghz
  • Poziom 21  
    kolego fructon oprócz pilotów scyzoryków były też zwykłe
  • Poziom 20  
    Dobrze są dwa rodzaje pilotów to w sumie wiem zwykły i scyzoryk. Ale co dalej z tym faktem? To zabezpieczenie jest oryginalne? Czy ktoś je dołożył?
  • Poziom 21  
    na pewno ktoś to dołożył te zabezpieczenie, a co do pilotów jeśli sa oryginalne to sa w module komfortu
  • Poziom 20  
    A jak sprawdzić czy są oryginalne? Zaraz je rozbiorę. ;] A jak są oryginalne to to zabezpieczenie skąd bierze sygnały?

    Dodano po 5 [minuty]:

    Pilot rozebrany. W środku ma bateryjkę i płytkę;] Pilot jest oparty o scalak o oznaczeniu
    Code:
    HCS200/SN0615

    Do tego jakieś elementy pasywne itd
  • Poziom 21  
    skąd to my tu nie zgadniemy, może być że po każdym zgaszeniu auta i otwarciu drzwi i musisz je kasowac a może być zupełnie inaczej np z impulsu na zamknij itp
  • Poziom 20  
    Oki. To jeszcze pytanie jaki alarm do niego wrzucić? i jak zrobić domykanie szyb.
  • Poziom 21  
    alarmów jest sporo, albo normalny czyli tańszy i więcej roboty(jeśli chcesz mieć podłączone po ludzku to rozbierasz wszystkie drzwi i tam łączysz sie w krańcówki) lub normalny i szybkie podłączenie w lampke, lub droższy sterowany szyną CAN pod fabryczne piloty (jesli takie masz) oraz z dodatkowymi pilotami tez i wtedy działaja piloty fabryczne i te od alarmu ( ale to juz koszta 2-3 razy jak pierwsza wersja.
  • Poziom 20  
    JA chyba nie mam w wozie szyny can. Mam silnik 1.6 benzyna. Podłączenie w lampke tzn jak?

    Piloty mam 2 z czego jeden nie działa a drugi słabo działa;] Więc optymalnie by było abym kupił alarm z pilotami. Tylko czy jak taki alarm kupie to to zabezpieczenie dodatkowe będzie działać?
  • Poziom 21  
    każdy b5 ma szyne CAN, nawet te bardziej gołe wersje z dwiema szybami elektrycznymi, w twoim przypadku to zakładaj zwykły i zdecydujesz sam czy wpinasz sie we wszystkie drzwi czy w lampke (bo wtedy pozbędziesz sie samouzbrojenia po przyadkowym wyłaczeniu alarmu) a szyby domknie każdy który posiada funkcje domykania czyli wydłużony impuls na zamknij. a co do zabezpieczenia musisz rozgryźc sam w jaki sposób sie zazbraja.
  • Poziom 33  
    sandal7 napisał:
    kolego fructon oprócz pilotów scyzoryków były też zwykłe

    z tego co zrozumiałem pilot nie jest zintegrowany z kluczykiem tylko osobny a w tym roczniku oznacza to że jest nieorginalny
  • Poziom 21  
    ja dalej nie wiem jaki jest pilot, może kingofspace7 nas oświeci zintegrowany czy nie ?
  • Poziom 20  
    pilot nie jest zintegrowany z kluczykiem. Mam osobno klucz osobno pilot przypięte kułeczkiem do siebie.
  • Poziom 21  
    ok. to teraz juz wybierasz sam jaki zakładasz
  • Poziom 20  
    Oki ale na pewno to auto ma cana? Silnik 1,6 AHL na innym forum pisze że nie ma cana.
    Alarm podłączał będę profesjonalnie tzn nie pod lampkę. Bo z lampą są problemy i z sterowaniem lusterek też..
  • Poziom 21  
    bzdury tam piszą, ma CAN-a na 100 %
  • Poziom 20  
    Oki ale jednak na cana się nie zdecyduje . Wezmę zwykły alarm i rozbebeszę pół auta. Znalazłem na allegro z kluczykiem scyzorykiem ale on nie będzie pasować do mojego auta? mam ten scyzoryk oddać do ślusaża? żeby mi go dorobił?
  • Poziom 21  
    raczej tak , chyba że sam sobie wystrugasz ze swoich i tam dopasujesz do tego pilota