Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bardzo stary komputer - modernizacja

espreesso 06 Sty 2012 18:45 14290 186
  • #1 06 Sty 2012 18:45
    espreesso
    Poziom 13  

Witam serdecznie.
    Bardzo proszę o radę - potrzebuję ulepszyć delikatnie stary komputer.
    Jestem laikiem w temacie więc proszę o wyrozumiałość.

Komputer ma jakieś 10 lat - potrzebuję dodatkowego miejsca na dysku (obecnie ma ok.70GB prawie pełny) i ciut lepszej karty graficznej - (aby działały gierki dla małych dzieci).
    Nie mam pojęcia jaki dysk i jaka karta na nim pójdzie?
    I czy w ogóle?
    Poniżej trochę danych:
    komputer stacjonarny

Fujitsu Siemens
    Intel(R)
    Pentium(R) 4 CPU 1.80GHz
    1.80GHz 1,25 GB RAM

Microsoft Windows XP
    Professional
    wersja 2002
    dodatek Serwis Pack 3

karta graficzna : NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro

Jeśli trzeba jeszcze jakieś dane proszę pisać.
    Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

• #2 06 Sty 2012 18:46
    1010011010
    Poziom 32  

Zasilacz, model płyty głównej.

• #3 06 Sty 2012 18:56
    espreesso
    Poziom 13  

1010011010 napisał:
    Zasilacz, model płyty głównej.

a gdzie mogę to sprawdzić ?

• #4 06 Sty 2012 18:57
    1010011010
    Poziom 32  

Zdejmij bok obudowy.
    Na zasilaczu napisany jest model, na płycie głównej tak samo.

• #5 06 Sty 2012 18:58
    espreesso
    Poziom 13  

1010011010 napisał:
    Zdejmij bok obudowy.
    Na zasilaczu napisany jest model, na płycie głównej tak samo.

ten komputer taki jest leżący - w poziomie.
    czyli tylko w środku te informacje są ?

• #6 06 Sty 2012 19:00
    janek1815
    Poziom 38  

Tak tylko w środku. Odkręć z tyłu kilka śrub i wysuń obudowę.

• #7 06 Sty 2012 19:39
    espreesso
    Poziom 13  

janek1815 napisał:
    Tak tylko w środku. Odkręć z tyłu kilka śrub i wysuń obudowę.