Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Żarówka z taśmy led(samoróbka)

Rafben1 07 Sty 2012 19:34 3777 9
  • #1 07 Sty 2012 19:34
    Rafben1
    Poziom 8  

Witam wszystkich!
    Kiedyś zrobiłem halogena led, który jest na elektrodzie, więc w taki sam sposób chciałbym zrobić żarówkę z taśmy led.
    Pewnego dnia gdy dokańczałem halogena, wpadł mi na myśl pomysł z żarówką, więc zacząłem szukać potrzebnych materiałów.
    Znalazłem taką żarówkę z diodami led
    Żarówka z taśmy led(samoróbka) Żarówka z taśmy led(samoróbka)
    wylutowałem te diody. chciałem przylutować taśmę led o długości 1 m. Jednak gdy podłączyłem do prądu nie świeciły. a gdy podłączyłem kawałem taśmy(3 ledy) to działało wszystko..
    Jestem młodym elektrykiem i jeszcze nie wiem jak to zrobić żeby działało.
    Co trzeba zrobić, co wymienić żeby ten jeden metr dobrze świecił?
    Proszę o pomoc;)
    Żarówka z taśmy led(samoróbka) Żarówka z taśmy led(samoróbka)
    Żarówka z taśmy led(samoróbka)

0 9
  • #2 07 Sty 2012 20:43
    fuutro
    Poziom 43  

Jak są połączone te diody w oryginalnej jak to zupełnie błędnie nazwałeś żarówce LED a jak są w tej listwie i ile ich jest?

0
  • #4 03 Lut 2012 18:10
    fuutro
    Poziom 43  

Pokaż skąd wytrzasnąłeś te moduły z zaznaczeniem parametrów i sposobu połączenia modułów razem.

0
  • #5 14 Lut 2012 22:28
    Rafben1
    Poziom 8  

nie wiem czy chodzi Panu o to ale to co znajduje sie w żarówce to jest na zdjęciach:3,4,5. O to chodzi?

0
  • #6 22 Lut 2012 20:06
    Rafben1
    Poziom 8  

Widziałem na giełdzie żarówkę, co do gwintu była przymocowana rurka o średnicy takiej jak gwint i na tą rurkę naklejona była taśma led... I właśnie dlatego otworzyłem ten temat.:D Nie wiem co wlutować żeby się zmieściło w rurce...

0
  • #7 22 Lut 2012 20:29
    fuutro
    Poziom 43